کد خبر : 1699034 | 08 مرداد 1399 ساعت 23:59 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

سمپدوریا 1 - 4 میلان؛ پیولی لایق تمدید بود

میلان با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با نتیجه 1-4 سمپدوریا را مغلوب کند.

سمپدوریا 1 - 4 میلان؛ پیولی لایق تمدید بود


به گزارش "ورزش سه"، میلان که در هفته های اخیر بهترین تیم سری آ بوده، امشب نیز کار دشواری برای غلبه بر سمپدوریا نداشت و موفق شد با تکیه بر درخشش زلاتان با نتیجه 1-4 از سد سمپدوریا عبور کند.

 

روسونری بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. آنته ربیچ از سمت چپ با ارسالی دقیق زلاتان را صاحب موقعی کرد و او با یک ضربه سر محکم و دقیق دروازه سمپدوریا را باز کرد.

 

1515386

 

1515385

 

دقایقی بعد هرناندز با یک و دو با ربیچ صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او توسط فالکونه مهار شد و در ریباند نیز این دروازه بان به خوبی برابر ضربه کالابریا واکنش نشان داد.

 

در دقیقه 13 و روی پاس خوی هاکان چالهان اوغلو، آنته ربیچ می توانست گل دوم میلان را به ثمر برساند که ضربه او با مهار فالکونه همراه شد.

 

در اواسط نیمه اول بود که پاس به بیرون هرناندز به زلاتان رسید و او صاحب فرصت مناسبی برای گلزنی شد، اما باز هم دروازه بان سمپدوریا مانع این اتفاق شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و روسونری با ارائه نمایشی برتر با پیروزی 0-1 راهی رختکن شد.

 

اما میلان نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 باز هم به گل رسید. پاس با ضربه سر زلاتان در محوطه به چالهان اوغلو رسید و او با ضربه ای دقیق به طاق دروازه موفق به گلزنی شد.

 

طوفان روسونری ادامه یافت و در دقیقه 63 گل سوم هم به ثمر رسید. روی پاس چالهان اوغلو، زلاتان در سمت چپ محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای خوب به زاویه موافق گل سوم را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 72 رافائل لیائو از زاویه ای بسته شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او با مهار دروازه بان حریف مواجه شد. در دقیقه 78 سمپدوریا صاحب یک ضربه پنالتی شد و می توانست اختلاف را کمتر کند، اما ضربه مارنی با عکس العمل جیجی دوناروما همراه شد.

 

اما در اواخر بازی سمپدوریا موفق شد با ضربه فوق العاده آسکیلسن از پشت محوطه یکی از گلها را جبران کند. در اوقات تلف شده بود که رافائل لیائو  روی پاس بوناونتورا از گوشه محوطه برای میلان موفق به گلزنی شد و در نهایت میلان 1-4 در این بازی به برتری دست یافت.

دیدگاه‌ها