کد خبر : 1699069 | 09 مرداد 1399 ساعت 10:52 | 21.6K بازدید | 1 دیدگاه

آقا سیروس هنوز هم شوت می زند (عکس)

سیروس دین محمدی در زمان مربیگری رضا مهاجری به کادر فنی نساجی ملحق شد اما بعد از آمدن محمود فکری هم از او خواسته شد که در این کادر بماند.

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی که سرمربیگری در تیم هایی چون شهرداری تبریز و راه آهن را تجربه کرده اینروزها در تمرین نساجی فارغ از مسئولیت سخت سرمربیگری با آرامش خاطر خاصی بازیکنان را آماده نبردهای پی در پی و سخت می کند. نکته جالب توجه در تمرینات نساجی این است که آقا سیروس به یاد دوران جوانی هم چنان شوت می زند و با بچه ها کل کل می کند. 

 

 

1515430

 

 

یکی دو هفته پیش بود که نساجی با شوت سرکش سید محمد میری از استقلال و در استادیوم آزادی تهران یک امتیاز شیرین گرفت؛ جالب اینکه سید محمد میری بعد از این گل گفته بود که شوتش از جنس شوت های سیروس دین محمدی و محمود فکری بود. دو بازیکنی که در زمان بازیگری خود بارها و بارها از این شوت های سرکش روانه دروازه حریف کردند و گل های زیبایی را هم به ثمر رساندند. 

 

شوت های آقا سیروس در تمرینات نساجی گاها خارج از چارچوب است! اما او با حفظ روحیه همیشگی اش که شاد و بشاش است باز هم شوت می زند. بدون شک یکی از بهترین تصمیمات محمود فکری بعداز حضور در نساجی استفاده از کادر فنی باتجربه در کنار جوانانی است که به تازگی مربیگری خود را استارت زده اند. در کنار سیروس دین محمدی – صمد مرفاوی که سرمربیگری را در تیم های متعددی از جمله استقلال تجربه کرده با کمک فکری خود سعی به محمود فکری در مسیر هدایت نساجی کمک کند. نساجی در 6 بازی اخیر خود با محمود فکری 12 امتیاز گرفته که این یک نتیجه فوق العاده است.

 

1515429

دیدگاه‌ها