کد خبر : 1699075 | 09 مرداد 1399 ساعت 11:28 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

علوی: آن‌ها یک عده تماشاگر نما بودند  

ورزشگاه پر بود برای نکونام سنگ تمام می‌گذاشتند

سید محمد علوی سرپرست تیم فولادخوزستان می‌گوید که باخت مقابل نساجی را فراموش کرده‌اند و برای موفقیت پیش می‌روند.

ورزشگاه پر بود برای نکونام سنگ تمام می‌گذاشتند

به گزارش ورزش سه، سید محمد علوی سرپرست تیم فولاد در خصوص خروج فولاد از زمین پس از پنالتی نساجی‌ها گفت: بحث ما اصلا بیرون آوردن نبود و فکر می‌کنم پنالتی گرفته شده اشتباه بود، همچنین  برخی افراد که روی پشت بام خانه‌های اطراف ورزشگاه حضور داشتند الفاظ رکیکی را در خصوص جواد نکونام  به کار بردند که جای تأسف دارد.

 

سرپرست تیم فولاد همچنین گفت: من تعجب میکنم نساجی اگر در لیگ برتر حضور دارد مدیون آقای جواد نکونام است. ایشان بعد از ۲۴ سال این تیم خوب و ریشه دار را به لیگ برتر آوردند و به هیچ وجه این رفتار شایسته ایشان نیست. روزی که آقای نکونام به فولاد آمد ایشان هیچ ادعای نکردند که من سهمیه آسیایی می‌گیرم. ولی می‌دانم اگر این اتفاق برای فولاد رخ می‌داد و ایشان مارا از لیگ یک به لیگ برتر می‌آوردند. صددرصد ما مدیون جواد نکونام بودیم و از او تشکر می‌کردیم نه تنها نکونام بلکه هر کسی این کار را برای ما می‌کرد ما خود را مدیون او می‌دانستیم، همانگونه که با کسانی‌که برای تیم ما قدمی برداشته‌ایم احترام قایل هستیم.

 

وی افزود: این رفتار عجیب و زشت بود. حتی خود مسئولین باشگاه اعلام کردند کاش ورزشگاه شهید وطنی پر بود تا ما می‌توانستیم از آقای نکونام قدر دانی کنیم. من نیز مطمئن هستم مردم دیار مازندران آنقدر شریف و نجیب و خوب هستند که اگر در ورزشگاه بودند صددرصد برای آقای نکونام سنگ تمام می‌گذاشتند. این افراد نیز که دشنام دادند یک مشت تماشاگر نما هستند که دنبال بدنام کردن نام نساجی هستند. شما شک نکنید این افراد طرفدار نساجی نبودند. کسانی بودند در زمان حضور آقای نکونام در این تیم ایشان به این افراد باج ندادند و کم محلی کرده است. این افراد یک سری خواسته از آقای نکونام داشتند که جواد به آنها میدان نداده است و حالا به دنبال تلافی بودند و می‌خواستند آقای نکونام را هدایت شده تخریب کنند.


وی افزود: با تمام اتفاقات آن بازی، باخت را فراموش کرده‌ایم و تنها به فکر دیدارهای پیش رو هستیم تا بتوانیم باخت را جبران کنیم. پنج دیدار داریم اما همچنان سیاست ما بازی به بازی است و اینگونه برای ادامه مسابقات پیش خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها