کد خبر : 1699085 | 09 مرداد 1399 ساعت 11:48 | 50.1K بازدید | 2 دیدگاه

یک استقلال جدید در آستانه صعود به لیگ یک!

تیم استقلال ملاثانی به عنوان صدرنشین لیگ دو شانس خوبی برای صعود به لیگ آزادگان دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی های لیگ دسته دوم در حالی برگزار می‌شود که پس از گذشت 23 هفته، تیم های استقلال ملاثانی و خیبر خرم آباد در گروه اول صدرنشین هستندو شانس خوبی برای صعود به لیگ آزادگان دارند. استقلال ملاثانی که هدایتش برعهده داریوش هرمزی است، روز گذشته موفق شد با سه گل امید گناوه را شکست دهد و وضعیت خود در جدول را بهتر کند.

 

 

1515480

 


این در حالی است که در جدول لیگ دو تیم های سرشناسی چون شهید قندی، فولادنوین، مس نوین، چوکا، شهرداری ماهشهر، سردار بوکان و... حضور دارند و رقابت جالبی هم برای صعود شکل گرفته است.
در سال های گذشته علاوه بر استقلال تهران، تیم هایی چون استقلال خوزستان، اهواز، رشت، دزفول و... در فوتبال ایران مطرح شدند که اغلب از جنوب کشور بودند و حالا استقلالی از ملاثانی که در 35 کیلومتری اهواز است، تلاش می‌کند تا راهی لیگ آزادگان شود.


داریوش هرمزی سرمربی جوان خوزستانی که با دست‌خالی و همت بلند توانسته تیمش را با کمترین بودجه به صدر جدول برساند، در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار ما دریاره بازی روز گذشته گفت: بازی سختی داشتیم اما بچه‌ها غیرت کردند و توانستیم پیروز شویم، سه فینال دیگر داریم و به امید خدا می‌خواهیم با سه برد جشن صعود را در خوزستان بگسریم، تیم فقیری هستیم اما هیچوقت حقیر نبوده‌ایم و برای آبروی خود و استان خواهیم جنگید.

 

 

1515481

دیدگاه‌ها