کد خبر : 1699094 | 09 مرداد 1399 ساعت 12:40 | 17.2K بازدید | 2 دیدگاه

سانچس به یونایتد: نمی خواهم به اولدترافورد برگردم!

الکسیس سانچس که تلاش می‌کند انتقال قطعی خود به اینترمیلان را عملی کند به باشگاه منچستریونایتد اطلاع داده که خواهان بازگشت به اولدترافورد نیست.

سانچس به یونایتد: نمی خواهم به اولدترافورد برگردم!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه به نظر می‌رسد اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد همچنان به بازگشت الکسیس سانچس به تیمش تمایل دارد ولی ستاره شیلیایی که این فصل را به صورت قرضی در اینتر توپ زده به هیچ وجه حاضر به بازگشت به اولدترافورد نیست و به این باشگاه اطلاع داده که می‌خواهد از این تیم جدا شود.

 

1515469

 

سانچس از این حضور یک فصله قرضی خود در اینتر بسیار راضی است و تمایل دارد امسال تابستان هر طور شده انتقالش به اینتر را قطعی کند. سانچس در ماه های اخیر به مراتب بهتر برای اینتر بازی کرده و در 9 بازی اخیر سه گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده.

 

اگر در این مدت انتقال او به اینتر قطعی نشود سانچس که دو سال دیگر از قراردادش با یونایتد باقی مانده باید روز 7 آگوست به این تیم برگردد. دیلی میل می‌گوید یونایتد قصد دارد به سانچس یک فرصت دیگر بدهد ولی ستاره شیلیایی به این باشگاه اعلام کرده که قصد دارد فوتبالش را در جایی دیگر دنبال کند.

 

1515470

 

از سوی دیگر مشکل اینترمیلان با خرید دائمی سانچس دستمزد بالای او است. اگر مذاکرات اینتر و یونایتد به نتیجه نرسد سانچس چاره ای جز بازگشت نخواهد داشت ولی این ستاره شیلیایی اصلاً تمایل ندارد با چنین سناریویی مواجه شود.

 

 

دیدگاه‌ها