کد خبر : 1699097 | 09 مرداد 1399 ساعت 12:37 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

درخواست هواداران از ریوآوه؛ طارمی را حفظ کنید

مهدی طارمی در حالی که تکلیف تیم آینده اش را مشخص نکرده به بوشهر بازگشته و اینروزها در کنار خانواده مشغول استراحت است.

درخواست هواداران از ریوآوه؛ طارمی را حفظ کنید 

به گزارش "ورزش سه"، او یک فصل دیگر با ریوآوه قرارداد دارد اما این باشگاه به دنبال مهدی فروش طارمی است تا از فروش او به سود قابل توجهی دست پیدا کند؛ مهدی طارمی در زمان برنامه ریزی برای بازگشت به ایران متوجه این موضوع شد که هنوز مذاکرات باشگاه ریوآوه با تیم های خواهان او به پایان نرسیده و برای انتخاب تیم جدید خود باید کمی صبر کند. 

 

جالب اینکه با پر رنگ شدن اخبار حضور مهدی طارمی در یکی از دو تیم بنفیکا و پورتو تماشاگران ریوآوه در فضای مجازی با مراجعه به صفحه مدیران باشگاه خواستار حفظ مهاجم ایرانی تیم خود شدند. به خصوص که ریوآوه باید فصل آینده حضور درلیگ اروپا را تجربه کند. تماشاگران تیم ریوآوه به درستی می گویند این تیم برای تدوام درخشش خود در لیگ پرتغال و هم چنین لیگ اروپا نیازمند مهدی طارمی است. مهاجمی که با به ثمر رساندن 18 گل به طور مشترک با یکی از مهاجمان آقای گل این فصل بازی ها شد. 

 

 

1507642

 

 

ریوآوه ابتدای فصل جاری با قرارداد 1.4 میلیون یوریی به مدت دو فصل مهدی طارمی را در اختیار گرفت و در صورتی که تصمیم بگیرد مهدی طارمی را حفظ کند باید قید درآمد نزدیک به 15 میلیون یورو را بزند. باشگاه المپیک مارسی برای خرید مهدی طارمی 14 میلیون یورو پیشنهاد داده است. البته باشگاه ریوآوه می تواند در سایه حفظ مهدی طارمی برای تمدید قرارداد این بازیکن تلاش کند تا در آینده با فروش او به سود قابل توجهی دست پیدا کند. 

 

حفظ مهدی طارمی یک ریسک بزرگ برای ریوآوه است چرا که بعید است مهدی طارمی تصمیم به تمدید قرارداد خود با ریوآوه بگیرد؛ پاسخ به درخواست تماشاگران از سوی باشگاه یک تصمیم احساسی است و به نظر می رسد باشگاه در نهایت با به پایان بردن مذاکرات خود با یکی از تیم های خواهان مهدی قرارداد جدید این بازیکن را امضاء خواهد کرد. 

 

در صورتی که توافق نهایی باشگاه ریوآوه با یکی از تیم های خواهان مهدی طارمی حاصل شود مهدی در سفر دوباره به پرتغال قرارداد جدید را امضاء خواهد کرد. البته مدیر برنامه های مهدی در پرتغال بسر می برد تا بر روند مذاکرات و تنظیم قرارداد نهایی نظارت کند.

دیدگاه‌ها