کد خبر : 1699119 | 09 مرداد 1399 ساعت 15:32 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای راک 1:

نگرانی یوفا، میزبانی از بارسا گرفته می شود؟

رادیو کاتالونیا مدعی شد که یوفا نگران موج جدید شیوع کرونا در این ایالت است و قصد دارد میزبانی دیدار بارسا و ناپولی را از آبی اناری ها بگیرد.

نگرانی یوفا، میزبانی از بارسا گرفته می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، 18 مرداد و طبق برنامه باید دیدار برگشت بارسلونا و ناپولی از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه نوکمپ و بدون تماشاگر برگزار شود. برگزاری این بازی در نوکمپ حالا در هاله ای از ابهام است.

 

 

1515495

 

 

طبق ادعای رادیو راک 1 یوفا از مسئولان بهداشت دولت محلی کاتالونیا درخواست کرده تا برگزاری بدون مشکل این بازی را تضمین کنند. اخیرا بار دیگر شاهد شیوع گسترده کرونا در ایالت کاتالونیا هستیم و این باعث افزایش نگرانی های یوفا شده است. جنارو گتوزو سرمربی ناپولی نیز هفته پیش گفت که نگران سفر به بارسلوناست با این حال باشگاه کاتالان اصرار به میزبانی از این بازی دارد.

 

 

1515496

 

 

طبق گزارش راک 1 پاسخ دولت محلی کاتالونیا به یوفا این بوده که جای نگرانی نیست و اگر توریست ها اجازه ورود به این ایالت را دارند، پس مشکلی هم برای انجام بازی بارسا و ناپولی وجود نخواهد داشت و تمامی تدابیر لازم اندیشه شده است. با این حال طی روزهای آتی یوفا قرار است موضع خود در قبال میزبانی نوکمپ را اعلام کند.

طبق ادعای نشریه اوژوگو پرتغال، دو شهر پورتو و گیمارژ برای میزبانی دیدار بارسلونا و ناپولی آماده می شوند.

 

دیدگاه‌ها