کد خبر : 1699145 | 09 مرداد 1399 ساعت 18:30 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

ارتباط مستقیم قهرمان FA CUP با آینده ستاره آرسنال

گفته می شود که در صورت ناکامی آرسنال در قهرمانی جام حذفی و عدم رسیدن به لیگ اروپا احتمال جدایی پیر امریک اوبامیانگ از این بسیار بالا خواهد بود.

ارتباط مستقیم قهرمان FA CUP با آینده ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، پس از درخشش فوق العاده در ترکیب دورتموند تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن مهاجم جوان این تیم یعنی پیر امریک اوبامیانگ شدند اما نهایتا او در نقل و انتقالات زمستانی سال 2018 لیگ برتر انگلیس و باشگاه آرسنال را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

 

با وجود عملکرد پر نوسان آرسنال طی یکی دو فصل اخیر اما اوبامیانگ یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده و همواره عملکرد درخشانی ارائه داده است. مهاجم 31 ساله در فصل 20-2019 رقابت‌های لیگ برتر نیز بهترین بازیکن توپچی‌ها بود و آمار فوق‌العاده 22 گل و سه پاس گل را به ثبت رساند.

 

 

1501128

 

 

در هفته‌های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با آینده اوبامیانگ مطرح می‌شود. همچنین خود این ستاره گابنی نیز موضع دقیقا خود را درباره تمدید قرارداد یا جدایی از آرسنال مشخص نکرده و همه چیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

در همین رابطه میرر مدعی شده که نتیجه دیدار فینال FA CUP بین دو تیم آرسنال و چلسی تاثیر مستقیمی در ماندن یا جدایی اوبامیانگ خواهد داشت. در صورت پیروزی توپچی ها آنها به لیگ اروپا صعود خواهند کرد و علاوه بر افزایش انگیزه های اوبا برای تمدید، به باشگاه لندنی نیز از لحاظ مسائل اقتصادی در این راه کمک ویژه ای خواهد شد.

دیدگاه‌ها