کد خبر : 1699174 | 09 مرداد 1399 ساعت 21:00 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

بالاخره مجوز بازگشت شجاعیان صادر شد؟

به نظر می رسد بالاخره مجوز بازگشت هافبک شیرازی استقلال به این تیم صادر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بحث بازگشت داریوش شجاعیان به ترکیب استقلال داغ شده است. پس از آنکه این بازیکن در هفته هفتم لیگ امسال دچار پارگی رباط صلیبی شد، نام او از لیست تیم استقلال خارج شد و در نقل و انتقالات نیم فصل نیز مدیران استقلال اسم شجاعیان را به لیست اضافه نکردند تا این بازیکن لیگ نوزدهم را به طور کامل از دست بدهد.
اما پس از شیوع کرونا و تاخیر 4 ماهه در مسابقات فوتبال، هافبک استقلال توانست مجددا آمادگی خود را بدست بیاورد و با حضور مستمر در تمرینات تیمش، آماده حضور در مسابقات است اما خروج نام او از لیست آبی پوشان تاکنون مانع از بازگشت هافبک تکنیکی استقلالی ها به ترکیب این تیم شده است.


طبق رایزنی هایی که مسئولان استقلال با مدیران سازمان لیگ داشتند، درخواست کردند تا با توجه به شرایط موجود و طولانی شدن بیش از حد معمول این فصل فوتبالی، مجوز بازگشت داریوش شجاعیان به لیست استقلال را صادر کنند.


با توجه به پیچیدگی صدر جدول و رقابت تیم ها برای کسب سهمیه و همچینن رقابت های جام حذفی، سازمان لیگ برای جلوگیری از هرگونه اعتراض سایر تیمها، ریش و قیچی را به دست فیفا سپرد و با ارسال نامه ای در این خصوص درخواست تعیین وضعیت کرد.


طبق صحبت های رمضانی سرپرست استقلال، فیفا در پاسخ به استعلام سازمان لیگ، درخصوص اضافه شدن نام شجاعیان به لیست استقلال مخالفتی نکرده و در آن تاکید کرده با توجه به شرایط غیرمعمول موجود نهایت همکاری را با باشگاه‌ها داشته باشند و سخت نگیرند، اما فدراسیون فوتبال تا بدین لحظه در این خصوص سکوت اختیار کرده و پاسخ شفاف و روشنی به این درخواست نداده است.


اما چند ساعت پیش روزبه چشمی و ارسلان مطهری دو بازیکن استقلال در استوری هایی که در صفحات شخصیشان منتشر کردند، بابت بازگشت داریوش شجاعیان به او تبریک گفتند.

 

1515535


به نظر می رسد سازمان لیگ به استقلالی ها اعلام کرده با توجه به موافقت فیفا، شجاعیان مشکلی برای اضافه شدن به لیست استقلال ندارد و این بازیکن می تواند در دیدارهای باقیمانده آبی پوشان، تیمش را همراهی کرد.


به هر حال باید منتظر ماند و خبر رسمی در مورد تعیین تکلیف نهایی داریوش شجاعیان را از زبان مسئولین سازمان لیگ شنید.

دیدگاه‌ها