کد خبر : 1699180 | 09 مرداد 1399 ساعت 21:33 | 62.9K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی با بدترین سرمایه گذاری تاریخ چلسی!

به نظر می رسد کپا آریزابالاگا دیگر جایی در ترکیب ثابت چلسی ندارد و جدایی او در تابستان امسال قطعی شده است.

خداحافظی با بدترین سرمایه گذاری تاریخ چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل وقتی چلسی کپا آریزابالاگا را با مبلغ 72 میلیون پوند و به عنوان گرانقیمت ترین دروازه بان تاریخ فوتبال از بیلبائو جذب کرد، به نظر می رسید سالها خیال این باشگاه از در اختیار داشتن یک سنگربان بزرگ راحت باشد، اما همه چیز به بدترین شکل ممکن پیش رفت و حالا به نظر می رسد جدایی کپا آریزابالاگا از چلسی قطعی باشد.

 

1515545

 

به نظر می رسد فرانک لمپارد دیگر قصد استفاده از این دروازه بان را ندارد و در دیدار این هفته چلسی مقابل آرسنال در فینال جام حذفی نیز ویلی کابایرو درون دروازه قرار خواهد گرفت. بعد از دریافت پنج گل از لیورپول، کپا آریزابالاگا به نیمکت منتقل شد و در دیدار پایانی فصل نیز که چلسی سهمیه لیگ قهرمانان گرفت، این کابایرو بود که در ترکیب ثابت حضور یافت.

 

کپا متوجه شده در دیدار برگشت چلسی در لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ نیز جایی در ترکیب اصلی ندارد و بدین ترتیب جدایی او از چلسی تتها دو سال بعد از انتقال به این تیم قطعی خواهد بود. کپا آریزابالاگا در دوران حضور فرانک لمپارد در 41 بازی تنها 10 بار کلین شیت کرد. مارک اندره تراشتگن، یان اوبلاک و آندره اونانا گزینه های جانشینی او برای فصل بعد هستند.

دیدگاه‌ها