کد خبر : 1699194 | 09 مرداد 1399 ساعت 23:25 | 41.4K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین گلزن تاریخ PSG در لیست خرید بایرن

ادینسون کاوانی، مهاجم اوروگوئه ای و سابق پاری سن ژرمن مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

بهترین گلزن تاریخ PSG در لیست خرید بایرن

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد رسما با ادینسون کاوانی فسخ قرارداد کرده و این بازیکن بعد از سپری کردن هفت سال فوق العاده و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه از این تیم جدا خواهد شد. علیرغم شایعات فراوان، هنوز مقصد ادینسون کاوانی مشخص نشده و حالا le10sport مدعی شد این بازیکن در لیست خرید بایرن مونیخ قرار گرفته است.

 

1515559

 

البته بایرن مونیخ در حال حاضر ستاره ای بزرگ به نام رابرت لواندوفسکی در خط حمله در اختیار دارد، اما احتمال مصدومیت این بازیکن 32 ساله در طول فصل مدیران بایرن را بر آن داشته تا برای خرید یک گزینه جایگزین نیز اقدام کنند و با توجه به اینکه ادینسون کاوانی بازیکن آزاد است، شاید انتقال او از دیگر گزینه های آسان تر باشد.

 

البته ادینسون کاوانی هفته ای 350 هزار پوند دستمزد می خواهد و به همین دلیل کمتر تیمی در اروپا قادر به جذب این بازیکن است. اما کسب افتخارات احتمالی و موفقیت در لباس بایرن مونیخ ممکن است این ستاره باتجربه را مجاب به رفتن به این تیم کند. پیش از این از اتلتیکومادرید به عنوان جدی ترین مشتری ادینسون کاوانی نام برده شده بود، اما به نظر می رسد در این اوضاع مالی دشوار پرداخت دستمزد او برای روخی بلانکوس مقدور نباشد.

دیدگاه‌ها