کد خبر : 1699231 | 10 مرداد 1399 ساعت 12:10 | 36.3K بازدید | 2 دیدگاه

اورتون یا وستهام، مقصد ستاره جدید بارسلونا

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند بارسلونا در حال مذاکره برای واگذاری مارتین بریث‌ویت به یکی از دو باشگاه وستهام یا اورتون است.

اورتون یا وستهام، مقصد ستاره جدید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد آینده مارتین بریث‌ویت ستاره بارسلونا در لیگ برتر انگلیس خواهد بود چرا که بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، بارسا برای واگذاری او با دو باشگاه لیگ برتری وستهام و اورتون در حال مذاکره است.

 

1515600

 

بریث‌ویت در فصل جاری و زمانی که بارسا به دلیل مصدومیت بازیکنانش به تقویت مبرم نیاز فوری داشت از لگانس به خدمت گرفته شد. بریث‌ویت که در گذشته سابق بازی در انگلیس را دارد حالا به عنوان بازیکنی به مراتب بهتر به فوتبال این کشور برخواهد گشت. او در سال 2017 در میدلزبورو بازی می‌کرد و زمانی که در سال 2018 به صورت قرضی به بوردو پیوست کمتر کسی گمان می‌کرد که یک روز از بارسلونا سر در بیاورد.

 

بریث‌ویت نمی‌تواند در بازی‌های باقی مانده بارسا در لیگ قهرمانان به میدان برود چرا که بر اساس قانون ویژه لالیگا به این تیم ملحق شده، قانونی که به تیم‌ها اجازه می‌دهد در صورتی که به دلیل مصدومیت بازیکنان شان نیازی مبرم به اضافه کردن مهره جدید داشته باشند در زمانی به جز پنجره نقل و انتقالاتی بازیکن به خدمت بگیرند.

 

بریث‌ویت برای بارسلونا هفت بار به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته و در چهار مسابقه هم فیکس بوده. او در این بازیها یک گل برای بارسا به ثمر رسانده.

 

دیدگاه‌ها