کد خبر : 1699233 | 10 مرداد 1399 ساعت 11:37 | 48.1K بازدید | 1 دیدگاه

اینبار پیتر چک واقعی مقابل پرسپولیس (عکس)

برخلاف بازی رفت دو تیم و حواشی تاریخی و ماندگار آن، اینبار حقیقی با تمرکز و به دور از حواشی مربوط به سریال پایتخت خود را مهیای جدال با پرسپولیس خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، حواشی اصلی بازی رفت دو تیم پرسپولیس و نساجی مربوط به گرفتن پلان‌های حضور بهتاش فریبا و گلری او با پیراهن نساجی مازندران در سریال پایتخت بود. بخش کاملا ورزشی و هیجان انگیز این سریال محبوب که مهمان سال نوی چند سال اخیر ایرانی‌ها محسوب می‌شود.

 

 

 

 

در بازی رفت تماشاگران پرسپولیس و البته نساجی مازندران شاهد حضور بهتاش فریبا در کنار علیرضا حقیقی بودند که پیش از شروع بازی در حال گرم کردن بودند. در زمان نمایش این سریال هم صحنه‌های مربوط به واکنش‌های حقیقی با بهتاش فریبا جایگزین شد تا این بازیگر محبوب به یک کلین شیت بزرگ دست پیدا کند. فریبا که در این سریال به دنبال ردپایی از پیتر چک گلر صاحبنام فوتبال اروپا بود و با این لقب شناخته می‌شد، در نهایت کامنت این دروازه بان اهل چک را نیز در صفحه رسمی خود دریافت کرد. اما مسلما بازی فردا یک سریال نخواهد بود و گلرهای هر دو طرف به دنبال اثبات توانایی خود خواهند بود.

 

 

 


اکنون حقیقی که بعد از سال‌ها حضور در خارج از فوتبال ایران و تجربه تورنمنت های مهم ملی به ایران بازگشته، طی دیدارهای اخیر نمایش موفقی از خود به جا گذاشته، به دنبال نمایش موفقی دیگر برابر پرسپولیس خواهد بود.

 

شماره ۸۸ نساجی مازندران که در دیدار رفت برای اولین بار مقابل تیمی که زمینه حضور او در فوتبال را فراهم کرد قرار گرفته بود، علیرغم شرایط متفاوت تاکتیکی تیمش در آن مقطع و روزهای سختی که در پایین جدول داشتند، یک نمایش ایده‌آل از خود به جا گذاشت.

 

 

 

 

او اکنون در روزهایی که همه به بازگشت به روزهای اوجش صحه می‌گذارند و کاندیدای حضور و بازگشت به تیم ملی نیز محسوب می‌شود به دنبال یک روز درخشان در استادیوم وطنی مقابل پرسپولیس خواهد بود. جایی که حتی با توجه به جدایی علیرضا بیرانوند شانس خود را مقابل چشمان یحیی گل محمدی و داود فنایی برای دستیابی دوباره به پیراهن را نیز جستجو خواهد کرد و این مساله مستلزم این خواهد بود که بتواند نمایش درخشانی همچون بازی رفت از خود به جا بگذارد.

 

حقیقی که این روزها باتجربه‌تر از قبل نیز شده و خصوصا در پایان بازی با فولاد علیرغم حاشیه بزرگی که با مهدی هاشمی نسبت تدارک دیده شد با سکوت از این اتفاق رد شد و تمجید محمود فکری و نکونام را در پی داشت، مطمئنا برابر پرسپولیس در بازی فردا نیز کار سختی خواهد داشت و باید دید قادر به متوقف کردن خط حمله شاگردان یحیی خواهد شد یا خیر.

 

1515601

دیدگاه‌ها