کد خبر : 1699236 | 10 مرداد 1399 ساعت 11:47 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی و رفقا علیه آقای گلی مغانلو

مهاجم پیکان طی چهار بازی باقیمانده باید دو هدف فردی و تیمی را به سرانجام برساند و باید دید در این راه موفق خواهد شد یا خیر.

سلیمی و رفقا علیه آقای گلی مغانلو

به گزارش “ورزش سه”، بازی با تراکتور از جهات زیادی برای شهریار مغانلو از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود و مهاجم برتر لیگ نوزدهم که با دستیابی به ۱۲ گل، در جستجوی کفش طلای این فصل قرار دارد، اینبار چشم به دروازه تراکتور دوخته است تا بدشانسی مقابل پارس جم را جبران کند.

 

با این حال بزرگترین دردسر برای او خط دفاعی آماده این روزهای تراکتور است. جایی که خانزاده و ایمان سلیمی قطعا به دنبال این خواهند بود که مانع بزرگی روبروی آقای گل کنونی لیگ برتر شکل دهند.

 

ایمان سلیمی، مدافع جوان تراکتوری‌ها که در بازی رفت علیرغم نمایش موفقی که برابر حریف داشت، نتوانست مانع از کامیابی مغانلو شوند و این مهاجم یکی از دو گل تیمش را به نام خود کرد، اکنون با امیدواری بالاتری در سودای دستیابی به موفقیت برابر آقای گلی کنونی لیگ برتر خواهد بود. جایی که باید برای دستیابی و بالا رفتن شانس تیمش در جمع مدعیان رسیدن با سهمیه آسیایی مانع از موفقیت مغانلو شوند و باید دید سلیمی و رفقای خط دفاعی‌ تیمش قادر به انجام این ماموریت خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها