کد خبر : 1699238 | 10 مرداد 1399 ساعت 11:50 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره‌های ویسی غایب جدال با تراکتور

ویسی با چند مصدوم سرشناس کار سختی مقابل تراکتور پیش رو خواهد داشت.

ستاره‌های ویسی غایب جدال با  تراکتور 

به گزارش “ورزش سه”، دانیال ماهینی، نادر محمدی، جلال علی‌محمدی، سعید واسعی، میلاد شیخ سلیمانی و احتمالا جابر انصاری لیست پر پیمان مصدومان پیکان برابر تراکتور محسوب می‌شوند.

 

برای تیم پایین جدولی که برای فرار از سقوط چشم به چهار بازی باقیمانده دوخته هیچ چیز بدتر از مصدومیت مهره‌های کلیدی تیمش نیست و این شرایط بدترین وضعیت را برای عبدالله ویسی شکل داده است.

 

دانیال ماهینی که توانسته بود با حضور در پست دفاع میانی بخشی از مشکلات دفاعی این تیم را برطرف کند اکنون به دلیل مصدومیت رباط کاملا از دسترس تیم تا پیام فصل خارج شده و غیبت شیخ سلیمانی نیز دیگر دردسر بزرگ برای عبدالله ویسی در فاز دفاعی تیمش خواهد بود و به این مشکلات باید مصدومیت کتف نادر محمدی به عنوان پدیده پرتاب اوت این تیم و غیبت او در سمت راست دفاعی را هم اضافه کرد.

 

در خط میانی نیز اوضاع به سود ویسی نیست و او دو بازیکن گلزن و گلساز تیمش را در اختیار ندارد، جلال الدین علی محمدی و سعید واسعی که البته غیبت دومی هنوز تایید نشده و کادر پزشکی به دنبال رساندن او به این بازی حساس هستند. 

 

جابر انصاری نیز که برابر پارس جنوبی با مصدومیت مچ پا مواجه شده بود، شاید برای حضور در ترکیب اصلی شرایط مناسبی نداشته باشد و باید دید ویسی برای این جدال سخت چه برنامه‌ای خواهد داشت تا تیمش سایه سقوط را نزدیک‌تر به خود نبیند.

دیدگاه‌ها