کد خبر : 1699239 | 10 مرداد 1399 ساعت 11:51 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

نه مصاحبه ای کردم و نه برای شنبه کُری خواندم

مهدی نظری: قهرمانی پرسپولیس را تبریک می گویم

امروز مصاحبه ای ازقول مهدی نظری مهاجم نساجی مازندران درفضای مجازی منتشرشد که ظاهرا روح این بازیکن هم ازآن بی خبربوده است!

مهدی نظری: قهرمانی پرسپولیس را تبریک می گویم

به گزارش ورزش سه، درهمین راستا دقایقی با مهدی نظری صحبت کردیم که خواندن ماحصل آن خالی ازلطف نیست؛

 

* فردا (شنبه) با تیم قهرمان لیگ بازی دارید. شنیدیم برای این تیم کُری خوانده ای که...؟
 اصلا و ابدا این طورنیست. من برای همه دوستان رسانه ای احترام قائلم اما درفضای مجازی نقل قول هایی ازمن منتشرو دست به دست شده که صحت ندارد.

 

* یعنی کُری نخواندی؟
نه! من نه کُری خواندم و نه مصاحبه کردم. من درست است درگذشته بازیکن استقلال بودم و پیراهن این تیم را پوشیدم اما الان عضو تیم نساجی هستم و ما یاد گرفتیم به همه تیم ها احترام بگذاریم. من قهرمانی پرسپولیس را تبریک می گویم و اهل کُری خواندن نیستم.

 

* نساجی مازندران البته بعد ازحضورمحمود فکری متحول شده و یقه اغلب بزرگان را گرفته است. شما تراکتور را درتبریزشکست دادید یا اینکه ازاستقلال درخانه امتیازگرفتید و کامبک رویایی برابرفولاد خوزستان داشتید. توضیحی می دهی؟
خدا را شکربا حضورآقای فکری به انسجام و وحدت خوبی رسیدیم. تیم ما با مالکیت آقای حدادیان و مدیریت آقای امیری به آرامش خوبی رسیده و بچه ها حس می کنند باید همه تلاش خود را انجام بدهند. این همدلی رمز موفقیت بوده است. ازاین مسئله گذشته ما یاد گرفتیم حرف خودمان را درزمین مسابقه بزنیم و کُری نخوانیم.

 

 

1482004

 

 

* پرسپولیس را چطورتیمی می بینی؟
-ما با تیم بزرگی بازی داریم. پرسپولیس بازیکنان خوبی دراختیاردارد و تیمی است که بسیارمنظم و تاکتیکی بازی می کند. ما هم درهفته های اخیربازی های خوبی به نمایش گذاشته و نتایج مطلوبی گرفته ایم. فکرمی کنم بازی جذابی شود فقط حیف بدون تماشاگراست.

 

* حضورتماشاگران درورزشگاه شهید وطنی می توانست به جذابیت های این دیداراضافه کند اما...
شک نکنید. متأسفانه تماشاگران پرشورقائم شهری ازحضور درورزشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا محروم هستند. این به ضرر نساجی است اما می دانم و دربازی های قبلی هم ثابت شد دل هواداران با ماست و ازته دل تیم را دعا می کنند. این موضوع را با تمام وجود دردیدارهای گذشته حس کردیم. انشالله بتوانیم بازی آبرومندانه ای انجام بدهیم.

 

* درپایان نتیجه این دیداررا چگونه پیش بینی می کنی؟
فوتبال قابل پیش بینی نیست. بازی بسیارسختی است و امیدوارم با دعای طرفداران نساجی بتوانیم ازاعتبارفوتبال مازندران دفاع کنیم.

دیدگاه‌ها