کد خبر : 1699261 | 10 مرداد 1399 ساعت 14:13 | 14K بازدید | 2 دیدگاه

آماده باش ساکت به ساسان، آزادی و شکاری؛

خط حمله تراکتور: یالله گل بزن!

در جمع چهار تیم برتر جدول لیگ نوزدهم تراکتور ضعیف‌ترین خط حمله را دارد و امیدوار است بتواند امشب آمار خود را بهبود بخشد.

 خط حمله تراکتور: یالله گل بزن!

به گزارش "ورزش سه" شاگردان ساکت الهامی که از تونل وحشت نیم فصل دوم خود و رویایی با چهار تیم مدعی و بالانشین جدول بدون شکست و با کسب دو پیروزی و دو تساوی خارج شده‌اند، حال امشب در دیدار افتتاحیه هفته بیست و هفتم باید در خانه پذیرای پیکان باشند؛ پیکانی که در دیدارهای اخیر خود توانسته به بقا در لیگ امیدوارتر شود و می‌خواهد در تبریز با شگفتی سازی شانس بقای خود را دوچندان سازد.

 

یکی از مشکلات فصل جاری تراکتور، در خط حمله است که این تیم گلزن شش دانگی ندارد؛ البته که با خرید حمزاوی و فورچونه سرمایه‌گذاری زیادی روی خط آتش خود داشتند اما سرانجام حاصلی عاید این تیم نشد تا فعلا بهترین گلزن فصل تراکتور احسان حاج صفی باشد.

 

 

 

 

ساسان انصاری هم هفته‌هاست از دروازه فاصله گرفته و در قامت یک وینگر در ترکیب تراکتور به میدان می‌رود تا محمدرضا آزادی و رضا شکاری در نوک پیکان حمله تراکتور به میدان بروند؛ بعد از حاج صفی، انصاری با پنج گل و رضا اسدی هافبک دفاعی تراکتوری‌ها با چهار گل بهترین گلزن سرخ‌پوشان تبریزی هستند.

 

حال باید دید در دوئل سخت امشب که پیروزی در آن می‌تواند امیدهای آسیایی شدن تراکتور را با توجه به دوئل مستقیم استقلال و سپاهان پررنگ کند، چه کسی گلزن تراکتوری‌ها خواهد بود و عصای دست ساکت الهامی سرمربی جوان این تیم خواهد شد؟

 

دیدار تراکتور و پیکان امشب از ساعت 20 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها