کد خبر : 1699266 | 10 مرداد 1399 ساعت 14:59 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدون تغییر مسیر با توافق کلوب بروژ و شارلروا؛

کاوه رضایی را دوباره با لباس قبلی می‌بینیم!

باشگاه‌های کلوب بروژ و شارلروا برای دومین سال پیاپی به توافق در انتقال قرضی مهاجم ایرانی رسیدند.

کاوه رضایی را دوباره با لباس قبلی می‌بینیم!

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی که فصل اخیر به‌عنوان بازیکن قرضی در شارلروا عضویت داشت و نمایش درخشانی با گل‌ها و پاس گل‌های خود ارائه داد، سال آینده نیز باز هم به‌عنوان بازیکن قرضی برای این تیم به میدان خواهد رفت.

 

این مهاجم ایرانی دو سال قبل از استقلال به شارلروا پیوست و در نخستین سال حضورش در فوتبال اروپا موفق به زدن ۱۶ گل در ۳۹ مسابقه مراحل اول و پلی‌آف ژوپیر لیگ شد و سومین گلزن برتر این رقابت‌ها لقب گرفت تا با این عملکرد مورد توجه تیم قهرمان کلوب بروژ قرار بگیرد.

 

رضایی فصل ۱۹-۲۰۱۸ را نیز با شارلروا آغاز کرد و پس از انجام چهار مسابقه و زدن ۳ گل در هفته‌های ابتدایی، با قراردادی چهار ساله به کلوب بروژ پیوست، اما حضور در این تیم آنطور که مورد انتظار او بود، پیش نرفت تا این مهاجم ایرانی دوباره به شارلروا برگردد.

 

 

1515667

 

 

مهاجم سابق آبی‌ها در کلوب بروژ ۱۱ بازی در ژوپیر لیگ انجام داد و تنها یک گل به ثمر رساند، اما فصل ۲۰-۲۰۱۹ که به‌عنوان بازیکن قرضی مجددا به شارلروا بازگشته بود، دوباره نمایش قابل توجهی داشت و توانست در ۲۲ مسابقه ۱۲ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل بدهد تا نقش مهمی در سومی تیمش و صعودشان به لیگ اروپا داشته باشد.

 

با اتمام فصل و پایان مدت حضور قرضی کاوه در شارلروا، او باید به کلوب بروژ برمی‌گشت و پیش‌بینی می‌شد با توجه به اینکه او در فصل اخیر نمایش درخشانی داشته، بتواند جایگاه از دست رفته‌اش در بروژ را به دست بیاورد ولی این اتفاق نیفتاد تا شایعاتی مبنی بر انتقال او به تیم‌هایی مثل رویال آنتورپ و باشگاه‌های فرانسوی شنیده شود.

 

 

1515668

 

 

اما در نهایت طبق توافق صورت گرفته بین کلوب بروژ و شارلروا که برای دومین سال پیاپی اتفاق افتاد و به صورت رسمی از سوی هر دو باشگاه اعلام شد، قرار است کاوه رضایی یک فصل دیگر به‌عنوان بازیکن قرضی برای شارلروا به میدان برود تا شایعات برای انتقال او به سایر تیم‌ها به پایان برسد.

دیدگاه‌ها