کد خبر : 1699268 | 10 مرداد 1399 ساعت 15:20 | 16K بازدید | 6 دیدگاه

زاغی‌نژاد: از استقلال شناخت کافی داریم؛ 

می‌توان طوماری از مصدومان و محرومان سپاهان نوشت

مربی تیم فوتبال سپاهان با تبریک قهرمانی پرسپولیس، بازی روز آینده برابر استقلال را دیداری بسیار پر اهمیت برای کسب سهیمه آسیایی توصیف کرد.

 می‌توان طوماری از مصدومان و محرومان سپاهان نوشت 

به گزارش "ورزش سه"، قاسم زاغی نژاد مربی تیم فوتبال سپاهان امروز در غیاب امیرقلعه نوی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال که فردا از ساعت 21:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، شرکت کرد و در مورد این بازی حساس در شرایطی که امیرقلعه نویی به دلیل بیماری در اصفهان مانده و همراه تیم حضور ندارد، صحبت کرد.

 

او در ابتدای صحبت هایش درباره بازی با استقلال اینطور توضیح داد: «متاسفانه باید عرض کنم که اتفاقات فوتبال جایگاه ما را طوری رقم زد که شرایط خیلی مطلوبی در این بازی نداریم و انبوهی از بازیکنان مصدوم و محروم مواجه هستیم. با این حال ما سپاهان هستیم و همیشه سپاهان اقتدار لازم را برای بازی با رقبایش دارد.»


پس از حرف های مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان در مورد دلیل غیبت امیر قلعه نویی و شرایط او، زاغی نژاد در مورد بازیکنان مصدوم تیم اینطور توضیح داد: مصدومان را که باید یک طومار در موردشان بنویسیم. ما در طول فصل مصدومان زیادی به خصوص در خط دفاعی داریم. عزت پورقاز و آقای گولسیانی و برخی دیگر. در ادامه نقی زاده رباط پاره کرده. آقای محسن مسلمان هم نیستند. آقای شهباززاده هم مشکلی دارند که ایشان را در اختیار نداریم و با انبوهی از مصدوم برای این بازی آماده می شویم.

 

 

1515671

 


سوال بعدی در مورد اهمیت دیدار برابر استقلال بود که مربی سپاهان در واکنش به این سوال گفت: طبیعتا این بازی هم می تواند ارزش های زیادی داشته باشد. به جز پرسپولیس که قهرمان شده و به آنها تبریک می گویم، تیم های زیادی برای کسب سهمیه آسیایی می جنگند. حساب ویژه ای برای این بازی باز کرده ایم و با توجه به تدابیری که اندیشیده شده، امیدواریم بازی قابل قبولی در این مسابقه داشته باشیم.


زاغی نژاد در مورد کیفیت استقلال عنوان کرد: استقلال تیمی است که به لحاظ توانمندی های فنی در پست های مختلف قابل احترام است. شناخت کافی از آنها داریم. لازم نیست که از نقاط قوت و ضعف آنها صحبت کنیم. ولی شناخت خوبی از آنها داریم که بتواند جوابگوی نیازمان باشد.


حرف های پایان مربی سپاهان هم اشاره و تاکید او بر انجام بازی جوانمردانه بود و در این مورد اضافه کرد: باشگاه سپاهان به یک اصولی معتقد است و آقای قلعه نویی هم به فوتبال پاک و بازی جوانمردانه و رعایت اصولش دارند. امیدوارم این فوتبال پاک در تمام مقوله ها رعایت شود تا بتوانیم یک بازی خوب را شاهدش باشیم. چون هم استقلال از نظر بازیکنان شرایط خوبی دارد و هم سپاهان و این بازی می تواند به فوتبال ملی ما هم کمک کند.

دیدگاه‌ها