کد خبر : 1699277 | 10 مرداد 1399 ساعت 17:37 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

آرتتا: من و لمپارد را با گواردیولا و کلوپ مقایسه نکنید

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال معتقد است که مقایسه او و فرانک لمپارد با سرمربی منچسترسیتی و لیورپول کار درستی نیست.

آرتتا: من و لمپارد را با گواردیولا و کلوپ مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرسنال و چلسی فردا شب و با سرمربیان جوان خود یعنی میکل آرتتا و فرانک لمپارد در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که برای هر دو مربی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه آنها دوست دارند اولین جام دوران سرمربیگری خود را به دست آورند.

 

اگرچه آرسنال فصل لیگ برتر انگلیس را با رتبه هشتم به پایان رساند اما بسیاری معتقد هستند که پیشرفت این تیم با سرمربی جدید و جوانشان یعنی میکل آرتتا کاملاً محسوس بوده است؛ اتفاقی که در پیروزی توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس کاملاً مشاهده شد.

 

 

1515674

 

 

میکل آرتتا حالا پیش از بازی حساس تیمش مقابل چلسی صحبت های جالبی را درباره فرانک لمپارد مطرح کرده است. او در این باره گفت: " لمپارد به عنوان بازیکن واقعا فوق العاده بود. همچنین ثبات او در باشگاه بزرگی مثل چلسی و برای سالهای طولانی قابل ستایش بوده است. هر دوی ما مربیان جوانی هستیم که تنها به موفقیت فکر می‌کنیم و می‌خواهیم جایگاه مان را در باشگاه هایمان تثبیت کنیم بنابراین فکر نمی‌کنم که دلیلی وجود داشته باشد که ما را با پپ گواردیولا و مقایسه کنند و این کار نباید انجام شود."

 

آرتتا در پایان پیرامون شایعات جدایی پیر امریک اوبامیانگ از این نیز گفت: " اوبامیانگ هنوز با ما قرارداد دارد و ما به دنبال حفظ کردن او در تیم مان هستیم. فکر می‌کنم که فینال‌جام‌حذفی آخرین بازی اوبا برای ما باشد."

 

 

1495486

دیدگاه‌ها