کد خبر : 1699286 | 10 مرداد 1399 ساعت 18:47 | 29.9K بازدید | 9 دیدگاه

مسی یا مارادونا؟ به این دلیل لئو را ترجیح می دهم

زی روبرتو، ستاره سابق تیم ملی برزیل معتقد است لیونل مسی در صورت قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی می‌تواند عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را یدک بکشد.

مسی یا مارادونا؟ به این دلیل لئو را ترجیح می دهم

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره بهترین بازیکن تاریخ فوتبال طی سال‌های گذشته داغ تر از قبل دنبال شده است. در این رابطه بسیاری رقابت برای این عنوان را بین دو آرژانتینی یعنی دیگو آرماندو مارادونا و لیونل مسی می‌دانند اما عدم قهرمانی فوق ستاره آرژانتینی بارسا با کشورش در جام جهانی باعث شده که بسیاری هم وطنش یعنی مارادونا را بهترین بازیکن تاریخ تلقی کنند.

 

ستاره سابق تیم ملی برزیل یعنی زی روبرتو حالا مصاحبه جالبی انجام داده و می‌گوید: " من خوشحال می‌شوم اگر مسی بتواند با آرژانتین به مقام قهرمانی جام جهانی دست پیدا کند چرا که پس از آن می تواند خودش را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بنامد. مسی در کنار دیگو مارادونا بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند.

 

در برزیل کودکان زیادی وجود دارند که مسی را حتی بیشتر از نیمار دوست دارند چرا که سبک بازی او شباهت زیادی به برزیلی ها دارد."

 

 

1490000

 

 

وقتی از زی روبرتو خواسته شد تا بین مارادونا یا لیونل مسی یکی را انتخاب کند، در این باره گفت: " من در مقابل مسی بازی کرده‌ام و دیده ام که چند بار عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرده است. به همین دلیل من مسی را ترجیح می دهم. او بیش از 10 سال خودش را در یک سطح بالا نگه داشته است."

دیدگاه‌ها