کد خبر : 1699289 | 10 مرداد 1399 ساعت 18:57 | 52K بازدید | 4 دیدگاه

هدف اول نقل و انتقالاتی بارسا مشخص شد

به نظر می رسد که جذب اریک گارسیا از منچسترسیتی به هدف اول نقل و انتقالاتی باشگاه بارسلونا تبدیل شده است.

هدف اول نقل و انتقالاتی بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا سه سال پیش در آکادمی باشگاه بارسلونا یا همان لاماسیا حضور داشت اما پس از آن راهی منچستر سیتی شد از آن زمان شاگردان پپ گواردیولا بوده است. با این حال به دلیل قرارداد فعلی این مدافع که تا سال 2022 اعتبار دارد، بارسا تصمیم گرفته که این بازیکن را به نوکمپ بازگرداند. در واقع به نظر می رسد که باشگاه کاتالانی قصد دارد به عنوان یک جایگزین بلند مدت برای جرارد پیکه روی اریک گارسیا حساب باز کند.

 

حالا و در همین رابطه اما منابع اسپانیایی مدعی شدند که اریک گارسیا به هدف اول نقل و انتقالاتی بارسلونا تبدیل شده و این تیم قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را به نوکمپ بازگرداند؛ اتفاقی که البته با توجه به علاقه زیاد پپ گواردیولا به این مدافع دشوار خواهد بود.

 

 

1514776

 

 

البته گواردیولا در حال حاضر یک سال پایانی قرارداد خود با منچسترسیتی را پشت سر می‌گذارد و این احتمال وجود دارد که جدایی این سرمربی موفق تاثیر زیادی روی بازگشت گارسیا به بارسلونا بگذارد.

 

بلوگرانا طی سالهای گذشته در خط دفاعی بسیار ضربه پذیر نشان داده و بسیاری از هواداران این که معتقد هستند که این تیم برای موفقیت در سال‌های آینده باید تمرکز اصلی خود را روی تقویت این منطقه از زمین بگذارد.

دیدگاه‌ها