کد خبر : 1699290 | 10 مرداد 1399 ساعت 19:15 | 47.1K بازدید | 3 دیدگاه

پرسپولیس با 7 بازیکن شمالی در مازندران! (عکس)

قرمزهای پایتخت کلکسیونی از بازیکنان شمالی را در تمرین امروز خود داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، اگر قوت غالب پرسپولیس در دهه 70 از آذربایجان یا جنوب کشور تامین می‌شد، حالا این ستاره های شمالی هستند که فهرست این تیم را قرق کرده‌اند و در تمرین امروز سرخپوشان در بابلسر هم خودنمایی کردند و با انگیزه بالا برای دیدار با نساجی آماده شدند؛ مسابقه ای که اگرچه برای تیم پرسپولیس تشریفاتی به حساب می‌آید اما اهمیت ویژه ای به خاطر رکورد امتیازی و همچنین عناوین فردی بازیکنان دارد.

در ترکیب کنونی پرسپولیس 7 بازیکن از شمال کشور هستند که شاید البته در گذشته تعداد آن ها با حضور محسن بنگر، شایان مصلح، سوشا مکانی، رامین رضاییان و... بیشتر هم بود. نکته جالب این است که اکثر این فوتبالیست ها از استان مازندران آمده‌اند و حتی تجربه بازی در نساجی را هم دارند. در حال حاضر امید عالیشاه (ساری)، شجاع خلیل زاده (قائم شهر)، سید جلال حسینی (بندر انزلی)، علی علیپور (قائم شهر)، مهدی عبدی (قائم شهر)، سعید حسین پور (آمل) و احمد نوراللهی (آزادشهر) بازیکنان شمالی پرسپولیس هستند که احتمال دارد همگی فردا در برابر نساجی قرار بگیرند.

 

1515685

 

1515686

 

1515687

 

احمدنوراللهی و سیدجلال حسینی دو کاپیتان پرسپولیس تنها شمالی های غیر مازنی به شمار می‌روند و از استان های گلستان و گیلان پا به عرصه می‌گذارند. نکته جالب این است که علی علیپور با سابقه بازی در تیم نساجی به استقبال این دیدار آمده و تلاش می‌کند تا در زمین وطنی بدرخشد. همچنین جالب است بدانید که علیپور و عبدی هردو از یک روستا یعنی قراخیل در پرسپولیس حضور دارند و اتفاقا در جریان بازی قهرمانی هم موفق به گلزنی شدند.

 

دیدگاه‌ها