کد خبر : 1699306 | 10 مرداد 1399 ساعت 23:00 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

سهرابیان طلسم تساوی ها را شکست

سایپا 1- ماشین سازی 0؛ سایپا از قعر جدول کند

دیدار دو تیم دو تیم سایپا و ماشین سازی در پایان با تک گل مدافع گلزن سایپا با نتیجه 1 بر صفر به اتمام رسید.

سایپا 1- ماشین سازی 0؛ سایپا از قعر جدول کند

ببه گزارش "ورزش سه" عصر امروز در ورزشگاه دستگردی دو تیم سایپا و ماشین‌سازی در شرایطی به مصاف هم رفتند که نتیجه‌ای جز پیروزی نمی‌توانست مربیان این دو تیم را راضی کند.


این دیداردر نیمه اول چنگی به دل نزد جز دریکی دو صحنه که هر دو تیم می توانستند در صورت دقت مهاجمانشان به گل برسند اما درنهایت نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به خاتمه رسید. در نیمه دوم هم وضعیت تفاوت چندانی نکرد اما دریکی از تک موقعیت‌های نارنجی پوشان سایپا باز هم این آرمین سهرابیان بود که در دقیقه 87 جور مهاجمان این تیم را کشید و توانست در یک رفت‌وبرگشت دروازه ماشین‌سازی را باز کند تا سه امتیاز بسیار باارزش به‌حساب سایپایی‌ها واریز شود. حالا در پایان روز اول هفته بیست هفتم شاگردان ابراهیم صادقی با 3 پله صعود در مکان دهم جدول قرار گرفتند تا مقداری خیالشان از بابت عدم سقوط به لیگ یک راحت شود. از ان طرف ماشین‌سازی هم دومین شکست متوالی خود را با هومن افاضلی تجربه کرد و همچنان با 27 امتیاز و تفاضل گل کمتر از سایپا در جایگاه 11 جدول جای گرفت.

 

هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس
سایپا - ماشین سازی جمعه 10 مرداد 1399 ساعت 20:45
تهران - ورزشگاه شهید دستگردی / داوران: محمدحسین زاهدی فر، جلیل شعرانی، حسین مرادی، کیوان علی محمدی / ناظر داوری: اسماعیل صفیری


ترکیب سایپا


ممدحسین اکبر منادی، سعید محمد فرد، روزبه شاهعیلدوست، رضا جعفری، آرمین سهرابیان، آرمان رمضانی، حسین کامیاب، سید ابوالفضل جلالی، خالد شفیعی، محمدصادق بارانی، مرتضی آقاخان


سرمربی: ابراهیم صادقی

 

ترکیب ماشین سازی:


حامد لک، ادواردو دوسانتوس، عزیز معبودی، فردین عابدینی، شاهین توکلی، میلاد نوری، شاهین ثاقبی، قائم اسلامی خواه، بابک مرادی، محمد قادری، علی آل کثیر


سرمربی: هومن افاضلی

 

 

1515720

 

کارت زرد:


 خرم الحسینی  (90- ماشین سازی )

 

کارت قرمز:


امیر علی صادقی (سایپا)

 

شرح گل:

 

سایپا ۱ ماشین سازی ۰ : (دقیقه ۸۷، آرمین سهرابیان): بعد از پرتاب اوت بلند، و طی رفت برگشت چند باره توپ این آرمین سهرابیان بود که ضربه نهایی را زد و تیمش را به گل رساند.

 

بهترین بازیکن: آرمین سهرابیان (سایپا)


آرمین سهرابیان که در دیدارهای اخیرشان مهره موثر و مستحکمی در خط دفاعی سایپا بوده و علاوه بر عقب زمین، در فاز هجومی نیز موثر کار کرده و گلزنی هم داشته، امشب هم شب درخشانی مقابل ماشین‌سازی داشت و پس از آنکه با دفع توپ‌های متوالی، زدن ضربات سر، بازی‌سازی، توپ‌گیری و برتری در نبرد با مهاجمان حریف موفق بود، در لحظات پایانی هم گل ارزشمند و 3 امتیازی سایپا را زد تا تیمش را از منطقه سقوط نجات دهد و ستاره بازی لقب بگیرد.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه ۱: اولین موقعیت جدی برای سایپا روی فرار از سمت چپ و ارسال زمینی شکل گرفت که در‌ آستانه دروازه خالی، مدافع ماشین سازی زودتر توپ را زد.

دقیقه ۱۱: ارسال بابک مرادی به قصد باز کردن دروازه منادی به شکلی خطرناک از کنار دروازه سایپا عبور کرد.

دقیقه ۱۸: ضربه از پشت محوطه جریمه توسط میلاد نوری با اختلاف کمی از بالای دروازه منادی راهی اوت شد.

دقیقه ۲۳: روی ضربه ایستگاهی دیدنی اسلامی‌خواه، ماشین سازی می‌توانست به گل اول دست یابد اما منادی از کنج دروازه توپ را راهی کرنر کرد.

 

1515721

 

دقیقه ۵۲: ارسال ضربه ایستگاهی از سوی اسلامی خواه اینبار با ضربه سر ال کثیر همراه شد که منادی باز هم ناجی تیمش شد و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۵: ضدحمله فوق العاده ماشین سازی با پاس عرضی مرادی پشت محوطه جریمه و حرکت آل کثیر برای رها کردن توپ، موقعیت خوبی نصیب قادری کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد تا آه از نهاد نیمکت نشینان این تیم بلند شود.

دقیقه ۷۱: ضربه کامیاب درون محوطه جریمه ماشین سازی توسط حامد لک مهار شد.

 

حاشیه:

 

* حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان با تجربه سایپا که هفته قبل بخاطر آسیب دیدگی در فهرست تیمش حضور نداشت، امروز هم به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی نتوانسته مقابل ماشین‌سازی به میدان برود.

دیدگاه‌ها