کد خبر : 1699318 | 10 مرداد 1399 ساعت 21:00 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: مقابل آتالانتا اذیت خواهیم شد

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش در دیدار فردا شب مقابل آتالانتا کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

کونته: مقابل آتالانتا اذیت خواهیم شد

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و در چهارچوب حساس‌ترین بازی هفته پایانی رقابت‌های سری آ دو تیم اینتر و آتالانتا در برگامو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که می‌تواند نقشی کلیدی در تعیین نایب قهرمان این فصل از رقابت های سری آ ایفا کند.

 

آنتونیو کونته پیش از بازی حساس تیمش مقابل آتالانتا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: " امیدوارم شاهد یک بازی بسیار خوب باشیم. ما در مسابقه فردا کاملاً باز و هجومی بازی خواهیم کرد و هیچ محاسبه‌ای انجام نخواهیم داد. آتالانتا تیمی است که در بین چهار تیم بالای جدول سری آ خودش را تثبیت کرده و به جمع ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرده است. این یک جنگ تمام عیار خواهد بود. آنها قطعاً ما را اذیت خواهند کرد اما برای پیروزی تلاش می‌کنیم."

 

 

1515218

 

 

دیدار فردای دو تیم آتالانتا و اینتر جدال بهترین خط حمله این فصل از رقابت‌های سری آ در برابر بهترین خط دفاعی خواهد بود. کونته در ادامه گفت: " همواره این باور را داشته ام که باید بین حمله و دفاع تعادل وجود داشته باشد. بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داریم و به لحاظ گلزنی نیز تیم دوم هستیم. حالا می‌خواهیم فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم."

 

دیدگاه‌ها