کد خبر : 1699320 | 10 مرداد 1399 ساعت 21:09 | 48K بازدید | 5 دیدگاه

پرسپولیس می خواهد از اعتبار قهرمانی اش دفاع کند

فکری: اجازه نمی‌دهند به گل محمدی تبریک بگویم

نساجی در این هفته و در یک بازی سخت در قائمشهر میزبان پرسپولیس است که هفته گذشته قهرمانی اش را قطعی کرده و با روحیه خوبی به این بازی می آید.

فکری: اجازه نمی‌دهند به گل محمدی تبریک بگویم

به گزارش" ورزش سه" محمودفکری سرمربی تیم نساجی در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس گفت:" در ابتدا آرزوی سلامتی برای دوست عزیزم آقای قلعه نویی دارم. امیدوارم که هرچه زودتر سلامتی کامل را به دست بیاورند."


او در ادامه با انتقاد با شرایطی که بعد از اظهارنظرهایش بخصوص قبل از بازی با استقلال به وجود آمد گفت:" متاسفانه فضایی که امروز در جامعه ما وجود دارد ، فضای بی احترامی است که دارد همه را اذیت می کند. متاسفانه این فضا اجازه نمی دهد که من راجع به استقلال که 14 سال در آن بازی کرده و سه سال مربی بوده و در مجموع 17 سال از عمرم را در آن بوده ام اظهار نظر کنم. یا اجازه نمی دهند که به دوست عزیزم آقای گل محمدی به خاطر قهرمانی تبریک بگویم."


سرمربی نساجی گفت:" امیدوارم فضایی را به وجود بیاوریم که دوستانه وسلامت باشد و درفضای خوب و پاک رقابت کنیم."


فکر در بخش دیگری از صحبت هایش درباره غایب های تیمش در این بازی گفت:" متاسفانه بازیکنان مصدوم زیادی داریم . انشالله هرچه زودتر برسند و به تیم اضافه شوند."


او همچنین در این باره که آیا پرسپولیس با وجود قهرمانی در لیگ برتر با تمام قوا بازی ها را ادامه می دهد هم گفت:" مطمئنا آن ها با تمام توانشان برای بازی می آیند.چون از اعتبار و حیثیت قهرمانی شان می خواهند دفاع کنند. فکر می کنم خودمان را آماده کردیم برای یک بازی سنگین و سخت. امیدوارم بازی خوبی شود و در نهایت بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. نباختن خیلی مهم است و اینکه بتوانیم از قهرمان امتیاز بگیریم. امیدوارم بازی خوبی باشد اما برای ما اصل گرفتن امتیاز است.

دیدگاه‌ها