کد خبر : 1699325 | 10 مرداد 1399 ساعت 21:40 | 38K بازدید | 1 دیدگاه

استارت کمال برای رکورد بزرگ با پرسپولیس (عکس)

کمال کامیابی نیا فرصت این را دارد که تا فصل آینده آمار 150 بازی در لیگ برتر با پرسپولیس را ثبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، کامیابی نیا یکی از فوتبالیست هایی است که تعداد بازی اش در لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس سه رقمی شده است. او که پس از درخشش در نفت تهران مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت، از نسل اول شاگردان این مربی کروات محسوب می‌شود و حالا در 31 سالگی بازیکن باتجربه و پرسابقه در ترکیب قرمزها به حساب می‌آید و حالا در اندیشه دستیابی به یک رکورد جالب است.

 

هافبک دفاعی شماره 11 سرخپوشان پیش از حضور در پرسپولیس 150 بازی در سطح لیگ برتر با پیراهن تیم های مس کرمان، شهرداری تبریز، راه آهن و نفت تهران انجام داد اما حالا فرصت این را دارد که تا پایان لیگ بیستم این تعداد بازی را در پرسپولیس انجام دهد. او تاکنون 116 بار در لیگ برتر پیراهن پرسپولیس را پوشیده که اغلب از ابتدا در ترکیب سرخپوشان بوده است. حالا اگر در تمام بازی ها تا پایان فصل آینده بازی کند، تعداد حضورش با سرخپوشان در لیگ برتر با تعداد بازی در بقیه تیم ها برابری می‌کند که این رکوردی ویژه برای این ستاره محبوب محسوب می‌شود.

کمال در این سال ها مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ قرار داشت و شاید اگر مصدومیت از ناحیه کتف نبود، بیش از این هم بازی می‌کرد. او بازی های ابتدای فصل را هم به خاطر عمل جراحی از دست داد و در اغلب بازی های پرسپولیس با هدایت کالدرون غایب بود اما بعد از بازگشت به میادین کیفیت بالایی را از خود نشان داد و در 8 بازی لیگ برتری هم فیکس بود و در دو بازی هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت.

 

کامیابی نیا که در کارهای تهاجمی نیز حضور پررنگی داشته تا حالا 15 گل لیگ برتری برای پرسپولیس زده و هافبکی گلزن به حساب می‌آید که البته اغلب گل هایش همانند کریم باقری با ضربه سر یا با شوت از راه دور بوده است.

 

1515718

 

باید دید ستاره شماره 11 پرسپولیسی ها آیا موفق به این می‌شود که رکورد تاریخی 150 بازی در 6 فصل را ثبت کند یا نه؟

دیدگاه‌ها