کد خبر : 1699340 | 10 مرداد 1399 ساعت 22:54 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

حیف ذوب آهن که برای سهمیه نمی جنگد؛

تارتار: گل اول ما کار خوب کمک داور بود

مهدی تارتار می گوید اگر زمان بیشتری در اختیار شاگردانش بود، آنها گل برتری را مقابل ذوب آهن به ثمر می رساندند.

تارتار: گل اول ما کار خوب کمک داور بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پس از دیدار نفت مسجد سلیمان برابر ذوب آهن که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، حرف هایش در رابطه با این بازی را ضمن عجیب توصیف کردن مسابقه، اینطور آغاز کرد: بازی بازی عجیبی بود. خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. بعد از ان نمی دانم تیمم چرا اینقدر به لاک دفاعی رفت ولی خوشبختانه گل نخوردیم. در نیمه دوم بازی متعادل شد ولی در یکی از حملات اشتباه کردیم و گل خوردیم.

او سپس با اشاره به شرایط ذوب آهن بیان کرد: آنها با توجه به اینکه شرایط خوبی در جدول ندارند، خیلی احساسی بازی کردند ولی کیفیت فردی بازیکنان این تیم فوق العاده است و این جایگاه واقعی ذوب آهن نیست. تیمی خوب از نظر ساختاری و مدیریتی هستند. حیف است که ذوب اهن الان برای سهمیه نمی جنگد.

 

ادامه حرف های تارتار در رابطه با شرایط تیم خودش بود و اضافه کرد: ما بازی را در ادامه اداره کردیم و تغییر سیستم دادیم. تعویض هایی داشتیم که بازی را تغییر بدهیم و اتفاقا جواب داد و باعث اخراج بازیکن حریف شد. زمان نداشتیم که گل برتری را بزنیم و یک امتیاز را برای ما بد نیست.

 

تارتار در مورد گل اول تیمش که در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید، اینطور توضیح داد: نه اصلا. بین نیمه تیم آنالیز تصویر را برای ما فرستاد. کار خوب کمک داور بود. تشکر می کنم از گروه داوری. آقای خورشیدی هم طبیعی بود که به خاطر اتفاقات بازی با ماشین سازی، با این تیم مهربان تر باشد ولی داوری خوبی را شاهد بودیم.

 

دیدگاه‌ها