کد خبر : 1699341 | 10 مرداد 1399 ساعت 22:56 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

خطاهای مکرر مانع از حملات کلاسیک ما شد؛

الهامی: ناراحتی ام به خاطر هواداران تراکتور است

الهامی می‌گوید که زمان مفید بازی تراکتور و پیکان 30 دقیقه بوده است.

الهامی: ناراحتی ام به خاطر هواداران تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی در خصوص دیدار با پیکام: بازی همانطور که پیش بینی می‌کردیم خیلی سخت و حساس بود و شرایط جدول طوری بود که هر دو تیم برای سهمیه و بقا می‌جنگیدند. هرچه روال بازی جلوتر رفت ما بهتر شدیم و موقعیت خوبی ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به آن چه می‌خواستیم برسیم. در بین نیمه با بچه ها صحبت کردیم و صاحب موقعیت هم شدیم در نیمه دوم و اگر به ثمر می‌نشست می‌توانستیم سه امتیاز بگیریم. از این ناراحتم که شرمنده هواداران شدیم اما در بازی های بعد همه باهم بازی دارند. این بازی می‌توانست جهش خوبی برایمان باشد اما فوتبال همین است، زیبایی اش همین است و نمی‌توانم از بچه هایم خرده بگیرم چون همه توانشان را گذاشتند و صاحب موقعیت شدیم اما نتوانستیم سه امتیاز بگیریم.

 

وی افزود: الان بحث جدول است اما همین که پیکان با 10 نفر دفاع می‌کرد، موقعیت های زیادی داشتیم. فقط یک توپ آوردند که البته شانس آوردیم اما خیلی موقعیت داشتیم و شوت، تک به تک و... را داشتیم و جزو بازی های خوب ما بود ولی آنچه می‌خواستیم به ثمر ننشست. اگر این اتفاق هم افتاده مقصر منم و بچه ها زحمت کشیدند. انشالله در ادامه راه بتوانیم جبران کنیم.

 

او در مورد داوری گفت: به داوران خسته نباشید می‌گویم اما سوت های مکرر و خطاهای پرتعداد بازیکنان حریف بود که نگذاشت ما حملات کلاسیک ما شکل بگیرد. از دقیقه 2 گلرشان تایم بازی را تلف کرد. دفاع کردن هنر است و من به آقای ویسی تبریک می‌گویم اما سوت ها و خطاها شرایط را خواباند و زمان مفید بازی فکر نکنم بیش از 30-35 دقیقه باشد. به پیکان تبریک می‌گویم و فکر نکنم جایگاه سپاهان اینجا باشد و برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

 

دیدگاه‌ها