کد خبر : 1699343 | 10 مرداد 1399 ساعت 23:08 | 43.8K بازدید | 1 دیدگاه

ببخشید ولی هر بازی با 13 بازیکن مقابله می کنید؛

بوناچیچ: 50سال در فوتبالم؛چنین چیزهایی ندیده‌ام

سرمربی کروات تیم فوتبال ذوب آهن در پایان بازی به انتقاد شدید از عملکرد داور مسابقه پرداخت.

بوناچیچ: 50سال در فوتبالم؛چنین چیزهایی ندیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، لوکا بوناچیچ بالاخره در سومین حضورش در ورزشگاه فولادشهر موفق به کسب یک تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان شد.


این مربی کروات در پایان بازی و در رابطه با کسب یک امتیاز از این بازی که با تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان خاتمه یافت، اینطور حرف هایش را با انتقاد شدید از عملکرد داوران مسابقه در کنفرانس خبری آغاز کرد و گفت: مجبورم از جایی شروع کنم که متعارف نیست. من الان 15 ، 16 سال است که در ایران هستم. سه بازی حساس را برای تیم میزبان طوری قضاوت کرده اند که ما متضرر مطلق بوده ام. من 30سال است که مربیگری می کنم و این صحنه ها را ندیده ام.


او سپس با اشاره به گل اول نفت مسجد سلیمان بیان کرد: 2 متر بازیکن در آفساید بوده و می رود و گل می زد و داور هیچ چیزی نمی گوید. بازیکن ما را اخراج کرده است. این صحنه اصلا اخراجی نداشته است. جسارت می کنم و من را ببخشید ولی ما هر بازی با 13 بازیکن مقابله می کنیم.


بوناچیچ اضافه کرد: آخرش می گویند حق با شماست و دفعه بدی درست می شود. ذوب اهن تیم کوچکی نیست. تیم ما هم اشتباه داشت. من هم اشتباه داشتم. این ها هم قبول. ولی نمی شود هر بازی این همه اشتباه علیه ما.


صحبت های بعدی بوناچیچ در رابطه با کیفیت تیم نفت مسجد سلیمان بود و ادامه داد: تیم بسیار خوبی هستند و خوب جنگیدند و تلاش کردند. ولی قرار نیست این اتفاقات مدام تکرار شود. من تازه به فوتبال نیامده ام که. من 30 است که مربیگری می کنم و 50 سال است که در فوتبالم. متاسفانه به جای مسائل فنی، همیشه در مورد داوری صحبت می کنیم.


بوناچیچ ادامه حرف هایش را به تشکر از هواداران ذوب آهن اختصاص داد و افزود: از آنها تشکر می کنم که از هتل با ما بودند و به ما دلگرمی دادند. واقعا دمشان گرم. به ما روحیه دادند و تشویق کردند. باز هم می گویم اگر این تلخی قرار است ادامه پیدا کند و داور عادلانه سوت نزند، چه کاری باید بکنیم.
او در مورد احساس مسئولیت بازیکنانش بیان کرد: بله خوب شدند؛ به ویژه نیمه دوم که احساس مسئولیت بیشتری داشتند و موقعیت های زیادی ایجاد کردند. ولی خب دیدید توپ نمی رفت توی گل. برای بازیکنانم بعد از آن گل، روحیه گرفتن دوباره سخت بود. ما قبل از بازی هم زیر فشار بودیم. گل را هم خوردیم شرایط سخت تر شد. بعد هم نفهمیدیم بازیکن ما را چرا اخراج کردند. یک بازیکن 4 خطا کرد ولی یکبار کارت گرفت. من تازه به فوتبال نیامده ام. این نظر من بود. حق اظهارنظر دارم و بقیه اش به عهده مسئولان.


او در مورد شرایط اسماعیلی فر تیم عنوان کرد: این بدشانسی را داشتیم که دانیال یکی از بازیکنان خوبمان را نداشتیم ولی شرایط او بهتر شده است. دوباره یک بازیکن اخراجی دادیم. هر بار یک بازیکن را از دست می دهیم. ما کشتی گیر نیستیم که هر بازی یک بازیکن را جایگزین کنیم.

دیدگاه‌ها