کد خبر : 1699354 | 10 مرداد 1399 ساعت 23:37 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی و گلزنی در دومین دیدار متوالی

وینگر شمالی تیم فوتبال نفت تک گل تیمش را در دیدار برابر ذوب‌آهن به ثمر رساند.

ابراهیمی و گلزنی در دومین دیدار متوالی

به گزارش "ورزش سه"، در روز اول مسابقات هفته بیست و هفتم تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه فولادشهر مقابل ذوب‌آهن به تساوی یک بر یک رسید، تک امتیازی که چندان اهمیتی برای نفتی‌ها ندارد و ذوبی‌ها البته به دنبال سه امتیاز بودند تا به جایگاه امن بروند که در نهایت به آن منجر نشد و سهم هر تیم تنها یک امتیاز بود.

 حسین ابراهیمی وینگر تیم نفت مسجدسلیمان عملکرد درخشانی در زمان حضورش در دیدار داشت و توانست با یک بیرون پای زیبا دروازه مهدی‌خلیل را باز کند، گلی که البته تنها یک امتیاز برای شاگردان تارتار به ارمغان آورد. او البته در دقیقه ۴۵ از زمین مسابقه بیرون رفت و جای خود را به هافبک دیگر نفتی‌ها داد.

 

هافبک شمالی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که با حضور تارتار به این تیم اضافه شد، یک فصل خوب فوتبالی را در این تیم داشته و بهترین نتایج تاریخ این تیم به دست آمده. ابراهیمی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس نیز پاس گل سه امتیازی تیمش را داد و آن بازی با برد تیم تارتار همراه شد، در دیدار هفته قبل پنالتی گرفت و گل زد تا درخشش در برابر سرخ‌پوشان پایتخت تکراری شود، او در دیدار رفت مقابل استقلال نیز پس گل داد تا برابر سرخابی‌ها درخشش خود را تکمیل کند. او با گلی که برابر ذوب‌آهن زد تعداد گل‌های خود را در این فصل فوتبالی به عدد ۳ رساند و تاکنون ۳ پاس گل داده و یک پنالتی نیز کسب کرده است.

 

دیدگاه‌ها