کد خبر : 1699381 | 11 مرداد 1399 ساعت 10:20 | 86.1K بازدید | 15 دیدگاه

بوگاتی 280 میلیارد تومانی؛ اسباب‌بازی جدید رونالدو

کریستیانو رونالدو قهرمانی یوونتوس در سری آ را با خرید یک خودروی لوکس بوگاتی به قیمت 10 میلیون یورو جشن گرفت.

بوگاتی 280 میلیارد تومانی؛ اسباب‌بازی جدید رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس و برنده 5 توپ طلا که اخیراً با این تیم قهرمان سری آ شده برای جشن گرفتن این قهرمانی دست به خرید یک خوردوی لوکس بوگاتی از مدل بوگاتی چنتودیچی زد. خودرویی که به گزارش روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا ارزش آن 10 میلیون یورو معادل 280 میلیارد تومان است.

 

1515804

 

خودروی لوکس جدیدی که به کلکسیون سوپرماشینهای رونالدو اضافه شده موتوری 8 لیتری دارد و 1600 اسب بخار توان تولید می‌کند. زمان رسیدن سرعت چنتودیچی از صفر تا 100 چیزی نزدیک به 2.4 ثانیه است. شتابی که این خودرو را به یکی از سریع‌ترین ماشین‌های دنیا تبدیل می‌کند. خودروی جدید رونالدو می‌تواند سرعت خارق العاده 380 کیلومتر بر ساعت را هم تجربه کند.

 

از خودروی بوگاتی چنتودیچی تا کنون تنها 10 عدد تولید شده و رونالدو حالا جز معدود افرادی است که یکی از این سوپرماشینهای استثنایی را در اختیار دارد.

 

رونالدو از مشتریان قدیمی و همیشگی بوگاتی است. او پیش از این مدلهای شیرون، ویرون و لاو ووتر نوار این برند را هم خریداری کرده. رونالدو سال گذشته برای خرید یک ماشین بوگاتی 18 میلیون یورو هزینه کرده بود.

 

از جمله دیگر ماشین‌های استثنایی کریستیانو رونالدو باید به خودروهایی مثل فراری اف430، رولز رویس فانتوم، لامبورگینی اونتادور، مازراتی گران کابریو، بنتلی کانتینتال جی تی سی و مک لارن سنا اشاره کرد. رونالدو در ماه جولای برای خرید خوردوی مک لارن خود چیزی در حدود 900 هزار یورو پرداخته بود.

 

از این گذشته در ماه فوریه همسر رونالدو برای او یک مرسدس جی واگن به قیمت 700هزار یورو خریداری کرد.

 

بوگاتی چنتودیچی خریداری شده توسط رونالدو احتمالاً در سال 2021 به او تحویل داده خواهد شد.

 

1515803

 

این خبر در حالی مطرح شده که دیروز هم رسانه ها گزارش دادند رونالدو بعد از خرید یک قایق تفریحی لوکس به قیمت 6 میلیون یورو با همراه همسر و فرزندانش یک سفر تفریحی را آغاز کرده و قصد دارد تا پیش از بازگشت به تمرینات یوونتوس تعطیلات خود را به همراه خانواده اش در این قایق تجربه کند.

 

 

دیدگاه‌ها