کد خبر : 1699387 | 11 مرداد 1399 ساعت 10:37 | 25.9K بازدید | 4 دیدگاه

استرس همزمانی جام و محرومیت بر جان پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها در شرایطی در تدارک جشن قهرمانی در جدال با ذوب آهن است که ساعاتی قبل از آن فرصت فراهم کردن مطالبات برانکو را دارد.

استرس همزمانی جام و محرومیت بر جان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام ضرب الاجل فیفا برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، سرخ‌ها تا شانزدهم مردادماه برای پرداخت یک میلیون و پنجاه هزار یورو بعلاوه دیرکرد آن فرصت دارند.


این در حالیست که سرخ‌ها 24 ساعت بعد از این ضرب الاجل باید در جدال خانگی خود مقابل ذوب آهن قرار گیرند و طبق اعلام صورت گرفته قرار است در این بازی جام قهرمانی فصل نوزدهم را دریافت کنند و جشن پوکر این تیم برگزار می‌شود.

 

علیرغم اینکه رسول پناه به عنوان سرپرست موقت پرسپولیس بارها ضمن رد موضوع محرومیت احتمالی پرسپولیس و عدم پرداخت هزینه دادرسی سرخ‌ها، وعده پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ در موعد مقرر را داده است، منابع خبری از شانزدهم مرداد به عنوان آخرین فرصت این باشگاه در این زمینه خبر می‌دهند.

 

مطالبات برانکو ایوانکوویچ و احتمال محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس در صورت عدم پرداخت این مبلغ، این نگرانی را در بین بازیکنان و هواداران تیم شکل داده که جشن قهرمانی آنها با تلخکامی بزرگی همراه شود. باید دید مدیران پرسپولیس که اکنون اختلاف نظر آنها کاملا هویدا شده و یحیی گل محمدی و دیگر اعضای تیم نیز اشاره روشنی به این موضوع داشته‌اند، قادر خواهند بود در شرایط فعلی این بحران را مدیریت کنند یا دوره جدید پرسپولیس بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی با یک بحران بزرگ آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها