کد خبر : 1699394 | 11 مرداد 1399 ساعت 11:17 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

بدترین خط حمله بین چهار مدعی؛

مهاجمانی که برای ساکت گل نمی‌زنند!

تیم تراکتور روز گذشته هم از گلزنی بازماند تا فرصتی ویژه برای تثبیت جایگاهش در رتبه دوم را از دست بدهد.

مهاجمانی که برای ساکت گل نمی‌زنند!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در بازی با نساجی نمایش قابل قبولی را ارائه کرد اما از کسب پیروزی بازماند. شاگردان ساکت الهامی در این دیدار 15 شوت (3 در چارچوب) داشتند اما به شکل حیرت آوری از گلزنی بازماندند تا با 29 گل از 27 بازی، آماری ناامیدکننده را ثبت کنند؛ بدترین آمار در میان 4 تیم بالانشین جدول.

 

تراکتور در حالی این فصل 29 گل زده دارد که تعداد گل های مهاجمان این تیم هنوز دو رقمی نشده است؛ ساسان انصاری (5)، محمدرضا آزادی (2)، کوین فورچونه (1) و عکاشه حمزاوی (1). نکته جالب این که انصاری در حالی برترین مهاجم فصل تراکتور است که پست تخصصی اش مهاجم نوک نیست و به عنوان مهاجم سایه نقش آفرینی می‌کند.

 

در فصل جاری دو مهاجم خارجی تراکتور یعنی فورچونه و حمزاوی هم شرایط خاصی داشته اند. فورچونه به عنوان «گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر» از سوی باشگاه تراکتور معرفی شد و همه در انتظار ظهور آقای گلی چون لوسیانو ادینیو بودند اما او شرایط مناسب را پیدا نکرد و در نهایت درخواست جدایی داد و به فرانسه رفت. عکاشه حمزاوی نیز پس از شیوع ویروس کرونا به کشورش الجزایر رفت و دیگر به ایران برنگشت.

 

محمدرضا آزادی، سبحان خاقانی، علی سبحانی و مهدی ببری مهاجمان بومی تراکتور هستند که تاکنون درخششی از خود نشان نداده اند. آزادی که فرصت بیشتری از بقیه داشته، دو گل زد که یکی برابر استقلال بود اما پس از آن به قدری کم فروغ ظاهر شد که حتی از سوی هواداران هم مورد انتقاد قرار گرفت. او پیش تر به عنوان جوان ترین گلزن تاریخ تراکتور لقب دیبالا را هم از آن ها گرفته بود اما بعد از لیگ شانزدهم دچار افت شده و تا حالا هرگز در حد و اندازه تعریف ها نشان نداده است. سه بازیکن دیگر هم به نظر در تمرینات سطحی را ارائه کرده اند که هنوز کادرفنی مجاب به استفاده از آن ها نشده است.

 

به نظر می‌رسد پس از جدایی آنتونی استوکس که در میانه های لیگ هجدهم تا آستانه آقای گلی نیز پیش رفت، تراکتور دچار فقر گلزنی شده و مدیران این باشگاه باید برای فصل آینده فکری نو کنند.

 

1515830

 

افسوس نیمکت تراکتور بعد از موقعیت هدررفته دقایق پایانی توسط رضا شکاری

دیدگاه‌ها