کد خبر : 1699397 | 11 مرداد 1399 ساعت 11:24 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

با وجود قهرمانی؛ باقری هم چنان در اردوی سرخ ها

در حالی که اسکوچیچ و دستیارانش کار در تیم ملی را با تماشای بازی های لیگ آغاز کرده اند کریم باقری در اردوی سرخ ها حضور دارد و به همراه پرسپولیس به قائمشهر سفر کرده است.

با وجود قهرمانی؛ باقری هم چنان در اردوی سرخ ها

به گزارش "ورزش سه"، البته عدم حضور کریم باقری در کمپ تیم های ملی و همراهی نکردن کادر فنی تیم ملی در تماشای بازی های لیگ برتر با هماهنگی فدراسیون فوتبال است؛ از ابتدا هم قرار بود کریم بعد از پایان بازی های لیگ برتر به اردوی تیم ملی ملحق شود.

 

وحید هاشمیان دیگر دستیار ایرانی اسکوچیچ به تهران آمده و با تماشای بازی های لیگ قرار است در تدوین لیست تیم ملی به سرمربی تیم ملی کمک کند. فدراسیون فوتبال منتظر پایان بازی های لیگ برتر و حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی است؛ با اینکه هنوز قرارداد او امضاء نشده و بعید است دستمزدی که فدراسیون فوتبال برای کریم در نظر می گیرد نزدیک به دستمزدی باشد که باشگاه پرسپولیس به او می دهد.

 

کریم باقری در صورت حضور در اردوی تیم ملی باید درآمد خود در پرسپولیس را فراموش و به دستمزدی که فدراسیون فوتبال برای او در نظر می گیرد، قانع شود. او در صورت انجام این کار موقعیت و دستمزد خود در پرسپولیس را فدای تیم ملی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها