کد خبر : 1699398 | 11 مرداد 1399 ساعت 12:27 | 19.6K بازدید | 58 دیدگاه

در غیاب امیر اما به همان حساسیت

پیش‌بینی شما از بازی بزرگ: استقلال یا سپاهان؟

دو تیمی که همشهری نیستند ولی از سالهای پیش همواره رقبای همدیگر محسوب می شدند، امشب نیز برای هفتاد و دومین بار به مصاف هم می روند.

پیش‌بینی شما از بازی بزرگ: استقلال یا سپاهان؟

به گزارش "ورزش سه"، لازمه حساس بودن یک دیدار، تنها منوط به دربی بودن آن نیست. استقلال و سپاهان تیم هایی هستند از دو شهر مختلف ولی همواره دیدارهایشان جنجالی، حساس، سرشار از استرس و هیجان بوده است. این دو تیم پیش از این 71 بار در دیدارهای رسمی و 37 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که کفه ترازو کمی به سود آبی های تهران است.


ولی امشب یک جنگ تمام عیار را شاهد خواهیم بود. جنگی که برای سرمربیان دو تیم یک اعاده حیثت است و برای دو تیم جدال بر سر کسب سهمیه. امیر قلعه نویی که امشب روی نیمکت تیمش نخواهد نشست تاکنون 17 بار با تیم های مختلف مقابل استقلال قرار گرفته است که 6 بار برنده شده، 6 بازی را واگذار کرده و 5 بار نیز به تساوی رسیده است.البته سپاهان در آماری عجیب در 9 بازی قبلی خود در لیگ برتر که مهمان بوده، نتوانسته برنده شود. آخرین باری که سپاهان مهمان بود و توانست بازی را ببرد، به هفته هفتم و مقابل گل گهر سیرجان برمیگردد.

 

1515831


 دو تیم 28 بار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند که سهم استقلال 14 برد بوده، سپاهان 6 بار در آزادی پیروز از زمین خارج شده و 8 دیدار دو تیم نیز در این استادیوم با نتیجه مساوی به اتمام رسیده است؛این درحالیست که سه بازی آخر استقلال با مجیدی در آزادی با تساوی به اتمام رسیده و او بعد از بازی عالی با پارس باید در تهران کار را برای کسب سهمیه تمام کند.

 

در این قسمت نظرات خود را درخصوص دیدار امشب دو تیم بیان کنید و بگوئید که پیش بینی‌تان از دیدار امشب چه خواهد بود تا نظر شما در کمترین زمان ممکن منتشر شود.

 

دیدگاه‌ها