کد خبر : 1699403 | 11 مرداد 1399 ساعت 11:54 | 8.9K بازدید | 4 دیدگاه

اشتباهات سریالی داوری علیه شاگردان لوکا؛

ذوب آهن باید کارخانه مجسمه سازی بزند!

شب گذشته بار دیگر ذوبی‌ها از اشتباهات داوری متضرر شدند تا سبزپوشان اصفهانی همچنان در جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ باقی بمانند.

ذوب آهن باید کارخانه مجسمه سازی بزند!

به گزارش "ورزش سه" هنوز آتش جنجال‌های دیدار ذوب آهن و ماشین سازی تبریز در فولادشهر اصفهان فروکش نکرده بود، که شب گذشته بار دیگر علیه شاگردان لوکا بوناچیچ اشتباهات تاثیرگذاری از سوی کوبل داوری رخ داد؛ در دیدار با ماشین سازی اشتباهات پرشمار محمدحسین ترابیان و کمک‌های او باعث شد تا بوناچیچ از یک پیروزی خانگی با ذوب آهن محروم شود و در حسرت رسیدن به این مهم بماند و اشتباهات آنقدر مشهود بود که در اقدامی غیرمنتظره از سوی فدراسیون، جلسه فوری برای بررسی این اشتباهات صورت پذیرفت هر چند که وعده داده شد نتایج آن بلافاصله اعلام می‌شود اما هنوز خبری از خروجی آن جلسه نیست!

 

پس از اشتباهات ترابیان، جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در مصاحبه‌ای جنجالی گفته بود: اطمینان داشته باشید که داور این دیدار به منفورترین چهره براى مردم اصفهان تبدیل شد و هرگز آن چه با بى عدالتى علنى در چمن ورزشگاه فولادشهر انجام داد، فراموش نخواهد شد. این داور بایستى در یکى از برنامه هاى سراسرى و پر بیننده فوتبال رسما از مردم اصفهان عذرخواهى کند و در غیر اینصورت تندیس این شخص را به عنوان یک چهره منفور در شهر اصفهان به نمایش عموم مردم خواهیم گذاشت.

 

حال شب گذشته این اشتباهات دوباره علیه ذوب آهن رخ داد تا هم بوناچیچ در حسرت پیروزی خانگی بماند و هم ذوبی‌ها در منطقه خطر و در جمع فانوس به دستان لیگ حضور داشته باشند؛ اشتباه اول اشکان خورشیدی که سابقه قضاوت شهرآورد پایتخت را هم دارد، روی گل اول نفت مسجدسلیمان بود چرا که آفساید حسین ابراهیمی مشهود بود اما خورشیدی با تایید نظر کمک خود، گل را سالم اعلام کرد تا خیلی زود ذوب آهن از حریف خود عقب افتد.

 

هر چند این گل توسط شاگردان بوناچیچ جبران شد اما در آخرین دقایق بازی بازهم نزدیک بود اشتباهات داوری گریبان‌گیر ذوب آهن شود و آنها از حداقل امتیاز این دیدار خانگی نیز محروم کند؛ جایی که چسبیده به محوطه جریمه ذوب آهن، تکل صحیح محمدنژاد مهدی را خورشیدی خطا تشخیص داد و مدافع ذوبی‌ها را با کارت قرمز از بازی اخراج کرد تا دقایق پایانی را تیم میزبان 10 نفره پشت سر بگذارد.

 

اشتباهاتی که در برنامه شب های فوتبالی شب گذشته با حضور علی خسروی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد ذوب آهن در هر دو صحنه از سوت اشتباه خورشیدی متضرر شده است.

 

1515834

 

اتفاقاتی که باعث شد تا بوناچیچ در نشست خبری پس از بازی مدعی شود که در عمر حضور 50 ساله‌اش در فوتبال مشابه آن را ندیده است! با استناد به صحبت‌های جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن پس از دیدار با ماشین سازی که مدعی شده بود باید مجسمه حسین ترابیان را در شهر اصفهان ساخت، حال به نظر می‌رسد این باشگاه که زیرنظر کارخانه ذوب آهن کار می‌کند خط تولید مجسمه سازی را هم به راه بیندازد و اینبار تندیس دیگری از اشکان خورشیدی را بسازد که شب گذشته اشتباهات تاثیرگذاری را علیه ذوبی‌ها داشت.

 

اشتباهاتی که باعث شد یک پیروزی خانگی دیگر از دست ذوبی‌ها برود و آن‌ها فعلا با 26 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گیرند؛ جایگاهی که احتمال دارد امشب و پس از برگزاری دیدارهای باقیمانده هفته بیست و هفتم، دستخوش تغییر شود و آن‌ها تا رده چهاردهم جدول سقوط کنند و در معرض ورود به منطقه قرمز جدول قرار گیرند.

دیدگاه‌ها