کد خبر : 1699405 | 11 مرداد 1399 ساعت 12:01 | 65.6K بازدید | 4 دیدگاه

سرشناس ترین ارنج آبی ها در بازی بزرگ

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

استقلال در شرایطی امروز مقابل سپاهان قرار می گیرد که دست فرهاد مجیدی برای ارنج تیمش بازتر خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت بعد از پیروزی که در دیدار معوقه با پارس جنوبی به دست آوردند شرایط خود را در جدول بهبود بخشیدند و حالا شانس مناسبی دارند تا در بازی حساس امشب مقابل سپاهان هم با کسب نتیجه ای خوب بار دیگر به رده دوم صعود کنند.


استقلال بعد از شروع مجدد مسابقات فوتبال فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد و مشکلات زیادی را نیز به خود دید. از این رو در هر بازی فرهاد مجیدی چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و مجبور بود مدام ترکیب تیمش را با تغییرات عدیده مواجه کند.


حالا اما برای بازی امشب با سپاهان مجیدی برای اولین بار تقریبا همه نفرات سرشناس خود را در اختیار دارد و به جز علی دشتی هیچ غایب دیگری برای این مسابقه در اردوی آبی ها نیست. از این رو سرمربی آبی ها سعی دارد تیمش را با بهترین ترکیب ممکن به زمین بفرستد.


در ترکیب آبی ها طبق معمول بازی های گذشته سیدحسین حسینی دروازه بان خواهد بود. در خط دفاعی خبر خوب برای کادرفنی بازگشت محمد دانشگر و سیاوش یزدانی است اما بعید است مجیدی از آنها در ترکیب اصلی استفاده کند. به همین خاطر به احتمال فراوان همچون دیدار با پارس جنوبی عارف غلامی و روزبه چشمی در مرکز خط دفاع حضور خواهند داشت و میلاد زکی پور و وریا غفوری در جناح چپ و راست توپ خواهند زد. در خط هافبک و حمله اما ابهام هایی مطرح است. بعید است فرهاد مجیدی مقابل سپاهان تصمیم بگیرد تیمش را با سیستم 3-3-4 به زمین بفرستد و به همین خاطر احتمالا با 2-4-4 بازی خواهد کرد. در این سیستم علی کریمی و مسعود ریگی دو هافبک وسط آبی ها خواهند بود. فرشید اسماعیلی احتمالا مثل بازی قبلی هافبک چپ شود و این احتمال وجود دارد که مهدی قائدی در سمت راست خط هافبک بازی کند.


در خط حمله نیز احتمالا شاهد تشکیل زوج شیخ دیاباته و ارسلان مطهری خواهیم بود.


البته اگر سرمربی استقلال تصمیم به استفاده از 3 مهاجم در ترکیب تیمش بگیرد، احتمال دارد مثلث ترسناک قائدی، مطهری و دیاباته در خط حمله بازی کنند و آنوقت بار هجومی آبی ها بسیار بیشتر خواهد شد.


ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان:


سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته و امیرارسلان مطهری.

 

دیدگاه‌ها