کد خبر : 1699406 | 11 مرداد 1399 ساعت 12:05 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

افسوس تیموری؛ گلی که امتیاز آور نبود

تراکتور دو امتیاز حساس را در دیدار با پیکان از دست داد تا کمی شرایط این تیم برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا سخت شود.

افسوس تیموری؛ گلی که امتیاز آور نبود

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که به خوبی می دانست در برابر پیکان کار سختی برای کسب سه امتیاز پیش رو دارد همه جانبه حمله کرد تا جایی که میثم تیموری مدافع چپ تیم هم در موقعیت حمله قرار گرفت و گل هم زد اما کمک داور به درستی گل او را مردود اعلام کرد.

 

میثم گل قشنگی زد؛ اما حیف که نیمی از بدون او در آفساید بود. به واقع برای اینکه شادی آور اردوی تراکتور باشد و زننده گل سه امتیازی تیم لقب بگیرد یک نیم بدن کم آورد. درست بر خلاف آرمین سهرابیان مدافع چپ سایپا که در بازی با ماشین سازی زننده گل سه امتیازی تیمش بود؛ او میلی متری از تله آفساید فرار کرد و ضربه اش راهی دروازه شد.

 

افسوس میثم تیموری یکی از لحظات تاثیر گذار دیدار تراکتور – پیکان بود که از دید عکاسان حاضر در استادیوم خالی از تماشاگر یادگار امام تبریز پنهان نماند. البته که میثم و همبازیانش باید اتفاقات این بازی را فراموش کنند چرا که سه هفته دیگر به پایان بازی ها باقی مانده و بدون شک تراکتور هم چنان می تواند به کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشد.

 

موقعیتی که در بازی با پیکان از دست رفت نه برای تراکتور بلکه برای میثم تیموری هم گران تمام شد؛ اما پرونده بازی با پیکان باید برای تراکتور بسته شود چرا که زوم روی آن دستاوردی برای مدافع چپ و تراکتور نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها