کد خبر : 1699408 | 11 مرداد 1399 ساعت 12:09 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

داورزنی: کمک ما را به جای تخلف محسوب کردند

بدهی 16 میلیاردی باشگاهها به فدراسیون والیبال!

رییس فدراسیون والیبال از بدهی 15، 16 میلیاردی باشگاههای لیگ برتری به این فدراسیون خبر داد.

بدهی 16 میلیاردی باشگاهها به فدراسیون والیبال!

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی فدراسیون والیبال با حضور تعدادی از مسئولان در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. البته روسای هیات های استانی از طریق ویدیوکنفرانس در این مجمع حاضر هستند.


یکی از مواردی که محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال در این مجمع درباره آن به صحبت پرداخت و از روسای هیات های استانی هم خواست که آن را پیگیری کنند، بدهی های باشگاههای لیگ برتری به فدراسیون بود.


داورزنی در این باره گفت: گزارشی که سازمان بازررسی در سه سال گذشته بر روی آن کار کرده است، بدهی باشگاه را به عنوان تخلف رئیس فدراسیون محسوب می کند. این یکی از الزاماتی است که سازمان بازرسی این اصرار را دارد تا فدراسیون هرچه سریع تر بدهی ها را از باشگاه ها اخذ کند. این یکی از موارد تخلف فدراسیون است که چرا بدهی ها را وصول نمی کند. از باشگاه ها خواهش می کنم سریع تر بدهی های خود را پرداخت کنند. همچنین روسای هیات ها در این مورد نیز کمک کنند.


وی افزود: حتی به یکی از باشگاه ها برای حضور در جام باشگاه ها کمک کردیم و حالا باید به دادگاه پاسخ دهیم چرا به این باشگاه ۹۰ میلیون کمک کرده ایم. به همین دلیل از نماینده باشگاه و هیات ها می خواهیم این موضوع را پیگیری کنند. برای مثال نماینده های مشهد نزدیک به یک میلیارد به فدراسیون بدهی دارند  این فقط بدهی یک استان است. باشگاه ها در این مورد کمک کنند. ۱۵-۱۶ میلیارد باشگاه ها به فدراسیون بدهی دارند. بانک سرمایه نیز که منحل شده است حدود ۵۰۰ میلیون بدهی دارد که از طریق مراجع قضایی در حال پیگیر هستیم.

دیدگاه‌ها