کد خبر : 1699409 | 11 مرداد 1399 ساعت 11:59 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

مرور این هفته فوتبال اسپانیا؛ ستاره ژاپنی در لالیگا

با وجود پایان فصل لالیگا فوتبال اسپانیا این هفته شاهد رخدادهایی خبرساز بود. در این گزارش به بررسی اتفاقات مهم این هفته در لالیگا می‌پردازیم.

مرور این هفته فوتبال اسپانیا؛ ستاره ژاپنی در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، فصل 2019-2020 لالیگا به پایان رسیده ولی تیم‌های حاضر در این لیگ حالا به فکر برنامه ریزی برای فصل آینده هستند و در این هفته شاهد رخدادهایی مهم در فوتبال اسپانیا بودیم. از تغییرات در مربیان تیم‌ها گرفته تا نقل و انتقالات تایید شده. در این گزارش به بررسی برخی از مهمترین این تحولات می‌پردازیم.

 

بازگشت اونای امری به لالیگا

ویارئال بعد از آنکه اعلام کرد خاوی کالخا سرمربی این فصلش فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست اونای امری را با امضای یک قرارداد سه ساله به خدمت گرفت. این تاکتیسین اهل باسک در دوره حضور در لالیگا با تیم‌های والنسیا و سویا افتخارات زیادی بدست آورده و بعد از آن راهی اسپانیا و انگلیس شده و هدایت تیم‌های پاری سن ژرمن و آرسنال را به عهده داشته.

 

1515837

 

خداحافظی لوپز مونیز با آلاوس

درحالیکه چهار بازی به پایان فصل 2019-2020 باقی مانده بود آلاوس دست به جذب خوان رامون لوپز مونیز زد و تنها هدف این مربی را جلوگیری از سقوط این تیم منطقه باسک معرفی کرد. او در چهار بازی آخر دشوار آلاوس چهار امتیاز بدست آورد و موفق شد از سقوط این تیم جلوگیری کند. مونیز اما بعد از این موفقیت از آلاوس جدا شده و این تیم به دنبال مربی جدید می گردد.

 

قرارداد جدید میکل مرینو

میکل مرینو اززمانی که در سال 2018 به رئال سوسیداد پیوسته با این تیم بسیار موفق بوده. او در سوسیداد به یکی از بهترین هافبکهای فوتبال اسپانیا تبدیل شده. سوسیداد حالا تصمیم گرفته به عنوان پاداشی برای این هافبک 24ساله قرارداد او را تا سال 2025 با شرایطی بهتر تمدید کند.

 

1515839

 

پیوستن نگردو به کادیز تازه صعود کرده

آلوارو نگردو مهاجم اسپانیایی دوباره به لالیگا بازگشته و قراردادی با تیم کادیز که تازه به لالیگا صعود کرده امضا کرد. کادیز چهارمین تیم نگردوی 34ساله در لالیگا خواهد بود. او پیش از این سابقه بازی در آلمریا، سویا و والنسیا را داشته. نگردو اخیراً در تیم النصر امارات بازی می‌کرد. او سابقه بازی در منچسترسیتی و بشیکتاش را هم دارد.

 

خبر بد برای کوته ستاره آیبار

کوته مدافع آیبار نام خود را به عنوان یکی از بهترین دفاع چپهای لالیگا مطرح کرده. ولی او در هفته آخر فصلی که گذشت از ناحیه زانوی راست مصدوم شده و حالا خبر رسیده که او از ناحیه تاندون آشیل دچار آسیب جدی شده است. این برای آیبار که همین هفته با کاپیتان خود ایوان رامیس خداحافظی کرد خبر بسیار بدی است.

 

1515840

 

تایید انتقال ستاره آیبار به وایادولید

فابین اورلانا بعد از دو سال و نیم درخشش برای آیبار این تیم را ترک کرده و به وایادولید پیوست. این وینگر خوش تکنیک شیلیایی با وایالدولید به توافق رسیده و تا سال 2022 بازیکن این تیم خواهد بود. وایادولید این هفته جذب لوئیس پرز دفاع راست باشگاه تنریف را هم رسماً اعلام کرد.

 

تقویت خط میانی برای سلتا

سلتا برای اینکه در فصل آینده عدم سقوطش به روز پایانی لیگ کشیده نشود از همین حالا مشغول تلاش برای تقویت تیم خود است. سلتاویگو این هفته دو هافبک جدید به خدمت گرفت. رناتو تاپیا از فاینورد به سلتا پیوست و آلوارو وادیو هم از گرانادا راهی سلتاویگو شد.

 

تمدید قرارداد شینجی اوکازاکی با اوئسکا

بعد از صعود و بازگشت اوئسکا به لالیگا این باشگاه اعلام کرد قرارداد بهترین گلزن خود شینجی اوکازاکی ژاپنی را تمدید کرده. درحالیکه اوئسکا فصل گذشته قهرمان لیگ دسته دوی اسپانیا شد اوکازاکی برای این تیم 12 گل به ثمر رساند. اوکازاکی قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرده و حالا برای اولین بار بازی در لالیگا را تجربه خواهد کرد.

 

1515841

 

جذب استعداد از لیگ دسته دو توسط لوانته

باشگاه لوانته دو نفر از استعدادهای درخشان دو تیم دسته دومی میراندس و پونفرادینا را به خدمت گرفت. لوانته در این هفته میکل مالسا را از میراندس و همچنین سون را از پونفرادینا به خدمت گرفت.

 

صعود چهار تیم به لیگ دسته دو

لیگ دسته دوم اسپانیا موسوم به لالیگا2 یا لالیگا اسمارت بانک فصل آینده با چهار تیم جدید برگزار خواهد شد. این چهار تیم بعد از حضور در یک تورنمنت پلی آف متمرکز در جنوب اسپانیا جواز حضور در لالیگا2 را بدست آوردند. این چهار تیم عبارتند از لوگرونس، کارتاجنا، سابادل و کاستیون که فصل آینده در دسته دوم فوتبال اسپانیا بازی خواهند کرد.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

دیدگاه‌ها