کد خبر : 1699411 | 11 مرداد 1399 ساعت 12:12 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی؛ تیم دوم جدول در زمان مربیگری فکری

نساجی از زمانی که محمود فکری جایگزین رضا مهاجری شده دومین تیم لیگ برتر از حیث کسب امتیاز است.

نساجی؛ تیم دوم جدول در زمان مربیگری فکری

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری پیش از بازی با ماشین سازی در هفته بیست و یکم هدایت تیم را برعهده گرفت و تا پیش از بازی های هفته بیست و هفتم 12 امتیاز از 6 بازی کسب کرد و در این هفته ها تیم دوم جدول بحساب می آید. موفق ترین تیم در 6 هفته اخیر و پیش از برگزاری بازی های هفته بیست و هفتم پرسپولیس است که از 6 بازی 18 امتیاز کسب کرده است.

 

نساجی که در 6 هفته اخیر در 4 دیدار میهمان بوده تیم های ماشین سازی – تراکتور و فولاد را شکست داده و در برابر تیم های صنعت نفت آبادان – نفت مسجد سلیمان و استقلال هم به نتیجه مساوی دست پیدا کرده؛ میانگین کسب امتیاز این تیم از هر بازی دو امتیاز است. 9 گل زده و 4 گل خورده هم در کارنامه تیم نساجی در زمان مربیگری محمود فکری به چشم می خورد.

 

یکی از مهمترین اتفاقات برای تیم نساجی در فصل جاری یک رقمی شدن رتبه این تیم در جدول است؛ به نظر می رسد تیم محمود فکری در تلاش برای حضور در جایگاه هشتم جدول به جای نفت مسجد سلیمان است. البته برای رسیدن به این مهم کار سختی را پیش رو دارد. چرا که بعد از پرسپولیس باید با تیم های سپاهان و شهر خودرو هم در خانه حریفان دیدار کند؛ دو تیمی که برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند.

 

دیدگاه‌ها