کد خبر : 1699414 | 11 مرداد 1399 ساعت 12:23 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان عبدالله در سربالائی ترین نقطه لیگ

چهار هفته پایانی و سخت لیگ برای پیکان و عبدالله ویسی از تساوی شب گذشته آن ها برابر تراکتور در تبریز آغاز شد.

پیکان عبدالله در سربالائی ترین نقطه لیگ

به گزارش "ورزش سه " شب گذشته هفته بیست و ششم لیگ برتر با دیدار پیکان و تراکتور که برای تیم های مدعی کسب سهمیه و پائین جدول بسیار مهم بود آغاز شدو تیم ویسی موفق شد در تبریز از تراکتوری که سه امتیاز این بازی از نان شب براش واجبتر بود یک امتیاز بگیرد و با 24امتیاز دررده پانزدهم جدول قرار بگیرد.

 

رقابت در انتهای جدول همانند صدر جدول این روزها گره خورده و همانقدر که مدعیان کسب سهمیه با حداقل امتیاز در جدول رده بندی جایگاهشان جابجا می شود در انتهای جدول هم شرایط همینطور پیچیده است و تیم های شاهین بوشهر،پیکان ،گل گهر سیرجان ، پارس جنوبی جم ،ذوب آهن اصفهان ،ماشین سازی تبریز و سایپا رقابت سخت و کشنده ای را برای ماندن در لیگ بیستم در این روزها به نمایش گذاشته اند . شاهین بوشهر با 18امتیاز شرایط سخت تری از تیم های دیگررا در حال تجربه کردن است و بقای سایر تیم ها در این چهار هفته پایانی به نتایج آن ها بسگی دارد.


پیکان با عبدالله ویسی چهار هفته سخت و جانکاه را باید سپری کنند.آن ها شب گذشته در تبریز برابر تراکتور یکی از مدعیان کسب سهمیه یک امتیاز گرفتند و حالا باید سه مسابقه سخت و دشوار را در این سه هفته پایانی پشت سر بگذرانند.پیکان در هفته بیست و هشتم باید در تهران از نفت آبادان که تا چند هفته قبل یکی از مدعیان کسب سهمیه بود پذیرائی کند ، شرایط سخت برای تیم ویسی در هفته 29و 30رقابت ها آغاز خواهد شد که در آن دو هفته ابتدا می بایست در تهران به مصاف استقلال بروند و در هفته آخر رقابت ها در اصفهان با سپاهان رقابت کنند. دو تیمی که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا چاره ای جز بردن رقبایشان ندارند.


 ویسی که با استقلال خوزستان  آخرین مربی لیگ برتر در فصل پانزدهم رقابت ها بوده که مزه قهرمانی را  قبل از توالی های قهرمانی پرسپولیس چشیده ، با پیکان سه هفته سخت و دشوار را برای بقا در لیگ برتر در انتظار خود می بیند.

دیدگاه‌ها