کد خبر : 1699415 | 11 مرداد 1399 ساعت 12:25 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

داور در حد این بازی نبود؛

شریف: چهار بار هند کردند، یک خطا هم اعلام نشد!

تیم هیات فوتبال خراسان رضوی روز گذشته از صعود به مرحله فینال لیگ برتر فوتسال بانوان ناکام ماند تا حسرت مشهدی‌ها برای قهرمانی لیگ همچنان ادامه‌دار باشد.

شریف: چهار بار هند کردند، یک خطا هم اعلام نشد!

به گزارش "ورزش سه" فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال بعد از شکست برابر تیم مس رفسنجان و راه‌نیافتن به فینال مسابقات، گفت: هرچند مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرم. توپ گرد بوده و زمین هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نبوده است. باید هم از حمایت های هیات فوتبال خراسان  رضوی و شهرداری مشهد که باعث شدند بار دیگر تیمی قدرتمند برای فوتسال خراسان شکل گیرد، تشکر کنم.

 

فاطمه شریف افزود: مس همیشه به همین سبک بازی می‌کند و در دفاع است و منتظر می‌ماند حریف اشتباه کند؛ داور هم به آن‌ها کمک کرد تا برنده این بازی باشند. در کل لیگ من تنها از یک قضاوت گلایه کردم و آن نیز دیدار رفت مقدماتی برای مسی‌ها بود. دقیقا همان شرایط در این بازی نیز رقم خورد. از همان ابتدای بازی چندین خطای مسی‌ها گرفته نشد و بر عکس در سه دقیقه آغازین، سه خطا از تیم ما اعلام شد. در جریان بازی چهار بار توپ به دست بچه‌های مس برخورد می‌کرد، اما دریغ از یک خطا چه برسد به اعلام پنالتی!

 

وی ادامه داد: همه می‌دانیم اگر بازیکن دستش را از بدن خود جدا کند و به بدن حجم بدهد و مانع حرکت توپ شود، هند است؛ اما برای مسی‌ها چنین‌قانونی نبود، ولی برای بچه‌های ما بلافاصله خطا گرفته می‌شد. در دقیقه17 بازی 3خطا داور از ما گرفت و این موضوع تأثیر روانی بدی روی بازیکنان گذاشت و باعث شد نتوانند بازی خود را مثل همیشه دنبال کنند.

 

شریف همچنین گفت: شاید در این شرایط همه داوران راضی نمی‌شدند قضاوت کنند؛ از کمیته داوران توقع بیشتری برای این دیدار حساس داشتیم و فکر می‌کنم داوری این بازی در حد حساسیت و اهمیت آن نبود. بااین‌حال از سازمان لیگ ممنون هستیم که در این روزها مسابقات را برگزار کردند.

 

او درباره عملکرد بازیکنانش در این بازی افزود: بازیکنانم همگی خوب عمل کردند، اما شاید من توقع بیشتری داشتم؛ در کل بازی جذابیت دور رفت را نداشت. شیربیگی باوجود مصدومیت خود بازی کرد، اما به‌همین‌دلیل همان سارای همیشگی نبود. باقی بازیکنان نیز مشکلی در بازی نداشتند. در این دیدار چیزی برای از دست‌دادن نداشتیم و به‌همین‌خاطر در نیمه دوم در 9 دقیقه پایانی پاورپلی انجام دادیم که در همین کار گروهی طناز آرمات توانست گل تساوی را وارد دروازه کند؛ اما در ادامه روی غفلت بازیکنان ما، حریف گل برتری را هم به ثمر رساند و بازی 2بر1 به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها