کد خبر : 1699417 | 11 مرداد 1399 ساعت 12:28 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

عملیات مشترک ترابی و علیپور برای دو جایزه

در روز غیبت احتمالی ترابی در ترکیب اصلی، علی علیپور فرصت این را دارد که تعداد گل هایش را دو رقمی کند.

عملیات مشترک ترابی و علیپور برای دو جایزه

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها که در لیگ های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم آقای گل لیگ برتر را در اختیار داشتند، فصل گذشته این عنوان را به دو برزیلی یعنی کیروش استنلی و لوسیانو پریرا واگذار کردند و در فصل جاری نیز نماینده ای بین سه گلزن برتر فصل ندارند. شهریار مغانلو (12)، شیخ دیاباته (11) و عیسی آل کثیر (11) بالاتر از مهدی ترابی و علی علیپوری قرار گرفته اند که باید از 4 بازی تشریفاتی استفاده کنند و به صدر نزدیک شوند.

 

ترابی که روز گذشته در تمرین پرسپولیس حضور داشت، به خاطر مصدومیت وضعیت مبهمی دارد و گزارش ها حاکی از آن است که دستکم تا شب گذشته، از ترکیب پرسپولیس خارج بود و احتمال دارد بازی را از روی نیمکت آغاز کند. اما علی علیپور مهاجم شماره 70 پرسپولیسی ها در نوک پیکان خط حمله این تیم قرار می‌گیرد و به دنبال گلزنی خواهد بود.

 

علیپور و ترابی که با 9 و 10 گل در تعقیب مثلث صدرنشین جدول گلزنان هستند، در حالی به استقبال بازی های پایانی فصل می‌روند که در جدول پاسورها نیز جایگاه خوبی برای خود دست و پا کرده اند. آن ها با 5 پاس گل در رتبه سوم قرار دارند و اگر همکاری گذشته را ادامه دهند، فرصت این را خواهند داشت که به هر دو عنوان بهترین گلزن و بهترین پاسور دست یابند.

 

دیدگاه‌ها