کد خبر : 1699427 | 11 مرداد 1399 ساعت 12:53 | 31.7K بازدید | 4 دیدگاه

کی‌روش دوباره در جمع 11 نفر اصلی؛

ترکیب احتمال سپاهان مقابل استقلال با سه تغییر اجباری!

امیرقلعه نویی در تهران حضور ندارد ولی تیمش برای کسب سه امتیاز مقابل استقلال به زمین خواهد آمد.

ترکیب احتمال سپاهان مقابل استقلال با سه تغییر اجباری!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم استقلال و سپاهان در شرایطی از ساعت 21:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود که تساوی شب گذشته شهر خودرو و تراکتور این فرصت را برای فاصله گرفتن از کورس مدعیان برای کسب سهمیه آسیایی فراهم کرده است.


امیرقلعه نویی مهم ترین غایب سپاهان در این دیدار است که البته در چینش نفرات دخالت مستقیم خواهد داشت. علاوه بر امیر قلعه نویی، می توان از شایان مصلح، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده به عنوان سه بازیکن دیگری که غیبتشان در این مسابقه محسوس خواهد بود، نام برد.


در این مسابقه مطابق انتظار پیام نیازمند در چارچوب دروازه سپاهان خواهد ایستاد و شاهد تغییری در این پست نخواهیم بود.

 

دفاع میانی؛ طیبی یا ..


محرومیت شایان مصلح شرایط را برای مربیان سپاهان در این پست سخت کرده است. با این حال محمد طیبی در پست دفاع میانی در دسترس است و احتمالا او در کنار محمدرضا مهدی زاده زوج قلب خط دفاعی را تشکیل خواهد داد.

 

دفاع چپ و ارست


در بازی گذشته منصوری به عنوان دفاع راست و ترکمان در پست دفاع چپ انجام وظیفه کردند و سپاهان با یک گل برابر نفت آبادان به برتری رسید. اینکه تغییری در این دو پست و نفراتش شاهد باشیم خیلی محتمل نیست.

 

مثل خط میانی؛ جای سروش چگونه پر می شود؟


اگر امید نورافکن و مهدی کیانی را دو بازیکن بدون جایگزین و فیکس سپاهان مقابل استقلال بدانیم، انتخاب سومین بازیکن چالش اصلی کادر فنی سپاهان در این بخش است. محمد کریمی و ولادیمیر کومان در این پست در دسترس هستند و به نظر می رسد یکی از آنها در دیدار برابر استقلال به ترکیب اصلی برسد.

 

خط هجومی؛ کی روش بالاخره در ترکیب اصلی؟


استنلی کی روش با شروع دوباره رقابت های لیگ برتر هنوز نتوانسته به دلیل عدم رضایت کادر فنی از شرایط بدنی و عملکردش به ترکیب اصلی برسد. با این حال در روز غیبت سجاد شهباززاده، به نظر می رسد مهاجم برزیلی سپاهان بالاخره در ترکیب اصلی قرار بگیرد تا در کنار محمد محبی به عنوان وینگر چپ و محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست، مثلث خط هجومی سپاهان تشکیل شود.

 

ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال؛


پیام نیازمند- مهدی ترکمان، محمدرضا مهدی زاده، محمد طیبی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، امید نورافکن، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی، محمد محبی و استنلی کی‌روش.

 

دیدگاه‌ها