کد خبر : 1699430 | 11 مرداد 1399 ساعت 13:00 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

لاکازت: قهرمانی حذفی آرسنال را نجات می دهد

الکساندر لاکازت ستاره فرانسوی آرسنال می‌گوید قهرمانی در جام حذفی در فینال امشب آرسنال را از ثبت پایانی ناکام برای فصل نجات خواهد داد.

لاکازت: قهرمانی حذفی آرسنال را نجات می دهد

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی آرسنال در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل چلسی در فینال جام حذفی انگلیس می‌گوید توپچی‌ها به دنبال قهرمانی هستند چون تنها عنوان قهرمانی است که می‌تواند از ثبت پایانی ناکام برای این فصل به نام آرسنال جلوگیری کند و این تیم را از ثبت تجربه‌ای کاملاً ناکام نجات دهد.

 

1515860

 

آرسنال در فصل لیگ برتر که اخیراً به پایان رسید رتبه هشتم جدول را به خود اختصاص داد و این بدترین نتیجه این تیم در 25 سال اخیر بود. آرسنالی ها در ماه نوامبر سرمربی شان اونای امری را اخراج کرده و میکل آرتتا دستیار سابق پپ گواردیولا را روی نیمکت نشاندند. این آخرین فرصت آرتتا برای کسب یک موفقیت در سال جاری است.

 

لاکازت در آستانه فینال امشب گفت: " ما هیجان زده ایم چون می دانیم با فتح جام می توانیم کل فصل را جبران کنیم و از ناکامی مطلق نجات پیدا کنیم. این قهرمانی برای ما و هواداران مان خیلی مهم خواهد بود".

 

مهاجم فرانسوی آرسنال در ادامه گفت: " ما در لیگ رتبه بدی بدست آوردیم و در لیگ اروپا هم همان اوایل مقابل المپیاکوس شکست خوردیم. بله ما چند تا از هدف‌هایمان را از دست دادیم و به همین خاطر است که می گویم این قهرمانی می‌تواند ما را واقعاً نجات دهد".

 

 

دیدگاه‌ها