کد خبر : 1699431 | 11 مرداد 1399 ساعت 13:02 | 68.5K بازدید | 1 دیدگاه

جنجال های عبدالله ویسی کنار زمین و اخراجش

من همانم که دایی را اخراج کردم(عکس)

سرمربی پیکان در بازی شب گذشته برابر تراکتور هم کنار زمین آرام و قرار نداشت اما این بار داور مسابقه دو کارت زردپیاپی را به ویسی نشان داد و او را روی سکوها فرستاد.

به گزارش" ورزش سه" وقتی در دقیقه 66 بازی پیکان برابر تراکتور، عبدالله ویسی به داور اعتراض کرد رضا کرمانشاهی با همان استیل خاص خودش به سمت او آمد و کارت زرد را نشان داد. ویسی اما بازهم اعتراض کرد ، دستیارانش را دهانش را گرفتند اما فایده نداشت و کرمانشاهی کارت زرد دوم را هم به او داد و فرستادش روی سکو. 


اگر سبک کاری ویسی این است که با تحرکت و جنب و جوش بسیار داوران را عاصی و کلافه می کند کرمانشاهی هم بچه پاکدشت است و اصولا برخوردهای متفاوتی با اتفاقات اینگونه است. 

 

1515863


ویسی و کرمانشاهی


عبدالله ویسی آنقدر کنار زمین هیجان دارد و سرو صدا می کند که همه چیز را در بازی تحت تاثیر قرار می دهد. در همین بازی های پیکان بعد از تعطیلات او در بازی با پرسپولیس با زاهدی فرد و در بازی با گل گهر او در تمام مدت با داور از کنار زمین چالش داشت و وقتی بنیادی فر روی یک صحنه خطای پنالتی را اعلام نکرد خودش را از فرط حرص خوردن می زد. 

 

1515862


او در این بازی آنقدر سرو صدا کرد که بهروز مکوندی دستیارش به او گفت اگر یک بار دیگر از روی نیمکت بلند شوی می زنم توی گوشت:" همکاران من بزرگتر از من هستند و مثلا آقا بهروز خیلی به من لطف داشت و گفت یک تکان دیگر بخوری می‌زنم در گوشت! از این حرفش خوشحال شدم و من نشستم و خودش هم خندید. بزرگتر من است و احترامش واجب است، من حتی در اتوبوس و رختکن جلوتر از آقابهروز نمی‌روم، خودم با آن حرف حال کردم چون می‌داند احترامش را دارم و من هم ساکت نشستم و کاری نکردم."


با این وجود حتی این تهدیدهای دوستانش از روی نیمکت هم باعث نشد که دربازی های آینده ویسی آرام روی نیمکت بنشیند. درواقع این دیگر جزئی از سبک کاری ویسی شده است که کنار نیمکت دائم با داور و بازیکنان صحبت کند و به نوعی فضا را تحت تاثیر قرار بدهد. 

 

1515864


اما شب گذشته با داوری روبرو بود که پیش از این سابقه اخراج علی دایی را هم داشته است. او که در بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان در اصفهان با قضاوت محسن قهرمانی داور چهارم بود که اعتراضات جدی دایی را به همراه داشت و  بعدها تبدیل به پرونده جنجالی شد، در لیگ هفدهم و در یکی از بازی های سایپا دایی را اخراج کرد. وقتی از سرمربی سایپا علت عصبانیتش را پرسیدند گفت که کرمانشاهی در زمان اخراج او گفته است:" بندازیدش بیرون". حرفی که به دایی برخورده بود و باعث جنجال های کنار زمین شد.

 

1515861

دیدگاه‌ها