کد خبر : 1699433 | 11 مرداد 1399 ساعت 13:07 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ به یک سوال؛ بازیکن آرام چطور سرمربی پر سر و صدایی شد

صادقی: مشکل قلبی کاشانی در پرسپولیس، اینجا تکرار نمی‌شود

ابراهیم صادقی در اولین تجربه سرمربیگری خود شرایطی متفاوت از دوره بازیکنی خود تجربه می‌کند و دیگر از آن ابی آرام در زمین خبری نیست.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق سایپا که به نارنجی وفادار این تیم معروف است، در دوره بازی بازیکنی آرام و بدون حاشیه معروف بود. او البته در دوره مربیگری به نظر می‌رسد از آن قالب فاصله گرفته و با شور و هیجان بالاتر و سر و صدای زیادی به دنبال دستیابی به موفقیتی است که هدف آن را برای خود ترسیم کرده است.

ابراهیم صادقی درباره دیدار حساس با ماشین سازی و دستیابی تیمش به سه امتیاز این بازی گفت: قبل از بازی گفته بودم که بازی خیلی نزدیکی خواهد بود و فکر می‌کنم ماشین سازی با توجه به شرایطی که در جدول داشت آمده بود که یک امتیاز را بگیرد و در مرحله بعد اگر توانست گل بزند و برنده باشد. بازی نزدیکی بود و می‌دانستیم بازی روی ضربات ایستگاهی، اوت دستی و کرنر می‌تواند نتیجه‌اش تغییر کند. خدا کمک‌مان کرد و خوشحالم توانستیم پیروز شویم و هر 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

1515866

 

وی با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل این باشگاه گفت: جا دارد اینجا از آقای کاشانی مدیرعامل‌مان تشکر کنم که در مدت حضورش زحمات زیادی کشید. ایشان به من اعتماد به نفس دادند و همه جوره حمایت کردند. زمانی که آقای کاشانی آمد تیم ما 14 جدول بود و بعدش با تساوی‌هایی که داشتیم توانستیم کمی بالا بیاییم ولی تا قبل از این هفته دوباره چهاردهم بودیم و خیلی شرایط سختی داشتیم ولی ایشان آمدند و با تیم صحبت کردند و یک پرداختی هم داشتند تا تیم اعتماد به نفس پیدا کند و خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. 3 بازی دیگر تا پایان فصل داریم و امیدوارم بتوانیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به اینکه حبیب کاشانی در پرسپولیس سابقه ناراحتی قلبی داشت و نگران نیست با توجه به شرایط کنونی سایپا این موضوع تشدید شود، گفت: فکر می‌کنم در سایپا هم خیلی اذیت شده باشند ولی ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا به بهترین شکل جواب زحماتشان را بدهیم و امیدوارم هیچ مشکلی برای او پیش نیاید و تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی با توجه به حمایت ایشان و دیگر مجموعه سایپا از تمام تلاش برای موفقیت تیم بهره خواهند برد.

 

1515867

 

صادقی در مورد اولین فصل سرمربیگری خودش و اینکه چطور تجربه‌ای برایش بود توضیح داد: خیلی سخت بود. تا به حال چنین فشارهایی را در زندگی تجربه نکرده بودم. ما قصد داشتیم دست به جوانگرایی بزنیم و خیلی از مربیان و همکاران به من گفتند این کار ریسک بزرگی است و انجام نده ولی من به این کار اعتقاد داشتم و اعتقاد دارم که سایپا باید در مسیر سازندگی حرکت کند و نباید برود برای قهرمانی چرا که تماشاچی و پشتوانه مالی تیم‌های پرطرفدار را نداریم و برای همین باید در مسیر سازندگی حرکت کنیم و جوانترین تیم تاریخ لیگ برتر سایپای امسال بود. در این مسیر کار برای من خیلی سخت بود ولی به تیمم و بازیکنانم اعتقاد دارم و امیدوارم که خیلی تیم خوبی شویم.

وی در پاسخ به اینکه از پذیرش این مسئولیت پشیمان است یا نه هم گفت: نه در هر صورت باید از یک زمانی شروع می‌کردم و این فرصت برایم فراهم شد ولی نتیجه لازم را با توجه به زحماتی که تیم و بازیکنان کشیدند نگرفتیم. علت‌های زیادی داشت که در مورد خیلی‌هایش صحبت شده و در مورد خیلی‌هایش هم به موقعش صحبت خواهم کرد.

 

سرمربی سایپا در مورد اینکه زمان بازی شخصیت آرام‌تری نسبت به حالا که مربی شده داشت هم گفت: بله قبول دارم در زمان بازی آرام‌تر بودم ولی خب این مقدار فشار روی من نبود و هرکسی باید جای من باشد و این شرایط را تجربه کند تا بتواند قضاوتم کند و واقعاً فشار زیادی را تحمل می‌کنم و باید جای من باشید تا متوجه شوید.

وی در پایان در مورد احتمال سقوط سایپا گفت: هنوز 3 بازی دیگر مانده است و ما به سقوط فکر نمی‌کنیم و به فکر این هستیم تا با کسب نتایج خوب حتی رتبه‌مان را در جدول بالاتر ببریم.

دیدگاه‌ها