کد خبر : 1699446 | 11 مرداد 1399 ساعت 15:02 | 41.9K بازدید | 5 دیدگاه

پپ بیخیال خالق معجزه نوکمپ نمی شود (عکس)

پپ گواردیولا به شرطی حاضر به واگذاری اریک گارسیاست که بارسا سرجی روبرتو را به سیتی انتقال دهد.

به گزارش "ورزش سه"، سرجی روبرتو محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست که از سال 2014 و با صلاحدید لوئیس انریکه توانست به ترکیب اصلی تیمش راه یابد. سرجی در سال های اخیر کم و بیش توانسته جایگاه ثابت خود را حفظ کند؛ با این حال حضور نلسون سمدو باعث شده تا دیگر مثل گذشته نتواند در سمت راست زمین برای بارسا به میدان برود و بیشتر شاهد حضور او در میانه زمین هستیم.

 

 

1515882

 


قرارداد سرجی با بارسا تا 30 ژوئن 2022 اعتبار دارد و رقم فسخ آن نیز 500 میلیون یورو است. او که سومین کاپیتان آبی اناری ها نیز محسوب می شود، جایگاه ویژه ای در این باشگاه دارد ولی نیمکت نشینی ها و ذخیره نلسون سمدو بودن، باعث شده تا به گزینه جدایی از بارسلونا فکر کند.

با توجه به ترافیک شدید در خط میانی بارسا دشوار بتوان تصور کرد که فصل بعد به او در این منطقه بازی برسد و اگر سمدو هم ماندنی شود، شاید سرجی با وجود خوشحال بودن از بازی برای بارسا، جدایی را بهترین گزینه بداند.

 

 

1515883

 

 

این در حالی است که وضعیت نلسون سمدو در بارسا نامشخص است. دو ماه پیش گفت و گوهای تمدید بین ژرژ مندس مدیر برنامه های سمدو با بارسلونا به نتیجه نرسید تا شایعات جدایی این بازیکن شنیده شود. بارسلونا هم ترجیح می دهد نلسون سمدو را از دست بدهد ولی سرجی روبرتو را همچنان در اختیار داشته باشد اما هفته گذشته و پس از شروع تماس ها بین بارسا و سیتی برای اریک گارسیا، باشگاه انگلیسی بحث جذب سرجی روبرتو را بار دیگر مطرح کرد.

گواردیولا معتقد است چند پسته بودن سرجی روبرتو او را ارجح تر از نلسون سمدو می کند و در صورتی که نتوانند اریک گارسیا مدافع 21 ساله خود که سه سال پیش از تیم دوم بارسا جذب کردند را به تمدید متقاعد کنند، بحث معاوضه او با سرجی روبرتو را جدی تر مطرح خواهند کرد. پپ از چند ماه پیش درخواست جذب سرجی را به سران سیتی داده ولی همه چیز به پاسخ نهایی خود بازیکن بستگی دارد. 

سیتی منتظر پاسخ نهایی اریک گارسیاست در حالی که در بارسلونا فعلا تمایلی برای از دست دادن سرجی ندارند.

سرجی با زدن گل ششم بارسا به پی اس جی در بازی تاریخی مارس 2017 نوکمپ برای همیشه در یاد هواداران بارسا و نیز فوتبال دوستان ماندگار شده است.

 

 

1515884

 

دیدگاه‌ها